نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: دربی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس روز غیرت و تعصب است و بازیکنان باید بتوانند با بازی خوب خود دل هواداران را به دست بیاورند.

ابراهیمی: دربی برای هر دو تیم روز غیرت و تعصب است

به گزارش خبرورزشی،ناصر ابراهیمی  در خصوص دربی 86 گفت: دربی در تمامی کشورهای فوتبالی وجود  و در ایران نیز بیش از ۴۰ سال قدمت دارد و همیشه از حساسیت خاص خودش برخوردار بوده است.
وی در ادامه افزود: این روز برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس روز غیرت و تعصب است و بازیکنان باید بتوانند با بازی خوب خود دل هواداران را به دست بیاورند.
مربی اسبق پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: در این بازی انگیزه تیم استقلال برای برد بسیار بیشتر از پرسپولیس است چون پرسپولیس تقریبا قهرمان لیگ شده و انگیزهای برای جنگیدن ندارد اما استقلال برای نایب قهرمانی میجنگد و حریف بسیار خطرناکی برای پرسپولیس خواهد بود.
وی در ادامه تصریح کرد: من نتیجه بازی را پیش بینی نمیکنم، اما باید اذعان کرد خط هافبک استقلال قویتر از پرسپولیس است و این کار را برای شاگردان برانکو سختتر میکند.
ابراهیمی درباره بهترین دربیهایی که خودش حضور داشته اظهار داشت: ان دربی که تیم ما ۶۰ دقیقه ۹ نفره بازی کرد ولی استقلال موفق به شکست ما نشد از بهترین دربیهای عمرم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی