نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن روشن پیشکسوت استقلال گفت: استقلال قدر این روزهایش را بداند.

روشن: مامیچ دست شفر را خوانده بود

به گزارش خبر ورزشی، حسن روشن از اینکه استقلال در سختترین گروه لیگ قهرمانان آسیا در صدر جدول است ابراز خرسندی میکرد و میگفت کمک مالی هواداران به باشگاه باعث شده مشکل اصلی این تیم برطرف شده باشد.

* استقلال به رغم دو تساوی با العین ولی هنوز صدرنشین جدول گروه D است. دلیل این اتفاق چیست؟

بدون هیچ تعارفی استقلال در این یکی، دو ماه خوب بازی میکند. دیدارهایش با تیمهای گروهش را هم درست و حسابی ندیدم ولی مشخص است که استقلال فوتبال بازی میکند. مهمترین اتفاقی که برای استقلال رخ داده این است که بازیکنان در پست خودشان جا افتادهاند. استقلال برای رسیدن به این روزها تلاش کرده و تمرینات شفر نشان داد میتوان از بازیکنانی که ابتدای فصل یک پاس سالم به هم نمیدادند بهره لازم را برد.

* سهم سرمربی در این نتایج چقدر است؟

قطعاً هر اتفاقی برای یک اتومبیل میافتد دنبال رانندهاش میگردند، هواپیما هم که سقوط میکند قبل از هر چیزی سراغ خلبانش را میگیرند؛ وقتی یک تیم خوب کار میکند یعنی رانندهاش فرمان را درست در دست گرفته و تیم را به بهترین حالت از کورهراهها عبور میدهد. شفر مربی باتجربهای است و یک ماه تمرین با استقلال و بازیکنانش لازم بود تا متوجه شود چه کم و کاستیهایی در تاکتیک تیمی که هدایتش را در دست گرفته وجود دارد.

* یعنی باشگاه از این بابت انتخاب درستی داشته است؟

باشگاه انتخاب خوبی کرد ولی نکته مهمتر این است که استقلال با وجود سامانههای پیامکی که برای تیمش راه انداخته توانسته با کمک هوادارانش و پولی که آنها به حساب باشگاه میریزند این مربی را بیاورد و بخش مهمی از مشکلاتش را برطرف کند. از طرفی با این درآمدزایی که به راه افتاده پول بازیکنان را هم دادهاند و آنها هم بدون دغدغه به تیم کمک میکنند. این موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شد. استقلال باید قدر این روزهایش را بداند. تیمی که همیشه نیمفصل دومهایش را با بیپولی استارت میزد امسال در نیمفصل دوم بهتر هم ظاهر شد.

* پس چرا بازی برگشت با العین استقلال افت کرد؟

مامیچ دست شفر را خواند. مربیان تیمهای روبهرو که بیکار نمینشینند. آنها هم گروه آنالیز دارند و نفرات اصلی تیم استقلال را بسته بودند. در دیدار برگشت وریا نصف فوتبال همیشگیاش را ارائه نکرد. مامه را بسته بودند و داریوش هم به شدت مهار شده بود. قطعاً بازی برگشت با الریان هم برای استقلال سخت خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی