۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کار کی‌روش کاملاً اشتباه بود، به نظرم از روی کینه و غرض‌ورزی با مربی پرسپولیس باعث شد تا کاپیتان پرسپولیس را نبرد.

کی‌روش از روی کینه با مربی پرسپولیس سیدجلال را خط زد

به گزارش خبرورزشی ، فرشاد پیوس در خصوص صحبتهای اخیر کارلوس کیروش مبنی بر اینکه سید جلال به علت سن بالا و ووریا به دلیل اینکه سرمربی استقلال او را در پست تخصصیاش بازی نمیداد از لیست خط خوردند، گفت: درست است که سید جلال حسینی سنش بالا است اما تجربه خوبی دارد. سید جلال نشان داده در زمانی که در زمین حضور داشته باشد میتواند به عنوان یک رهبر و یک فرد با تجربه آرامش را به تیم بازگرداند. دیدید زمانی که ما سید جلال را در پرسپولیس نداشتیم چه لطمهای خوردیم و زمانی که او را در اختیار داشتیم چقدر مؤثر ظاهر شد و حتی گل زیبایی هم که به ثمر رساند نشان داد که چقدر با انگیزه و آماده است و میتواند به قول ما مربیان به عنوان یک سوپرمن عصای دست کیروش باشد. هیچکس فکر نمیکرد که سیدجلال از لیست کنار گذاشته شود.

وی در ادامه گفت: خط زدن سید جلال حسینی و وریا غفوری فکر نمیکنم قابل توجیه باشد. آقای کیروش لیگ ایران را قبول ندارد، همیشه میگفت لیگ ایران لیگ خوبی نیست و به خاطر همین همیشه به لیگ اروپا اعتقاد داشته است، برای همین ۱۴ بازیکن ما لژیونر هستند و ۱۰ بازیکن از لیگ ایران به تیم ملی دعوت شدند در صورتیکه لیگ ایران لیگ خیلی خوبی است و در این ۲ سال اخیر بازیکنان ایرانی نشان دادهاند که فراتر از آسیا بازی میکنند. درست است کمبودهایی داشتیم اما کیروش توجهی به فوتبال ما ندارد.

وی در ادامه گفت: بازی دادن به بازیکنان جوان در جام جهانی ریسک بزرگی است چرا که ممکن است جو ورزشگاه و این رقابتهای بزرگ باعث شود که نتوانند آنطور که باید بازی کنند. ۱۰۰ درصد حضور بازیکنان با تجربه مثل سید جلال حسینی و ووریا غفوری میتواند به تیم ملی کمک کند. این دو بازیکن گلهای حساسی برای تیمهای باشگاهیشان به ثمر رساندند ولی من نمیدانم در تفکرات کیروش چه چیزی میگذرد، حتی جای علی علیپور آقای گل لیگ ایران هم خالی است. به نظرم سرمربی تیم ملی به فوتبال ایران توهین میکند. زمانی که آقای گل به تیم ملی دعوت نمیشود نشان میدهد که کیروش فوتبال ایران را قبول ندارد.

فرشاد پیوس در ادامه تأکید کرد: فکر میکنم با این صحبتهایی که کیروش روز گذشته انجام داد روزهای آخرش باشد تعجب میکنم که چرا این صحبتها را مطرح کرد. او مربی خوبی است و جوانهای خیلی خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرد اما آخرین لحظه کاری کرد که انتقادهای زیادی به سمت او برود.

وی در ادامه در خصوص صحبت های کی روش مبنی بر اینکه شبانه افرادی به اردوی تیم ملی آمدند و ۲ بازیکن استقلال را به پرسپولیس بردند گفت: به کیروش ربطی ندارد که چه بازیکنی از استقلال به پرسپولیس میرود؛ او سرمربی تیم ملی است باید تمرکزش روی بازیکنان ملی و بازیهای مهم تیم ملی باشد نه اینکه بخواهد به حاشیهها توجه کند. متأسفانه کی روش  در کارهای مربیان داخلی هم دخالت و راجع به همه چیز صحبت میکند.  تعجب میکنم فوتبال ما رو به جلو بود، او با این صحبتهایش لطمه بزرگی به فوتبال ایران وارد کرد. حتی باعث شد تا افکار مردم هم نسبت به کیروش عوض شود. زمانی که من به خیابان میروم همه از من سوال میپرسند که چرا کیروش این کار را انجام داد و همه از او انتقاد میکنند. مگر میشود که سید جلال حسینی و ووریا غفوری در تیم ملی نباشند؟ شاید برای او اهمیت نداشته باشد اما اشتباه کیروش باعث میشود دودش به چشم ما برود و تیم ملی ایران در آینده لطمه بخورد. شاید کیروش بعد از جام جهانی از تیم ملی برود، مطمئناً به تیم دیگری خواهد رفت و کارش را ادامه می دهد و حق و حقوقش را هم کامل دریافت میکند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: کار کیروش کاملاً اشتباه بود، به نظرم از روی کینه و غرضورزی با مربی پرسپولیس باعث شد تا کاپیتان پرسپولیس را نبرد، این کار او باعث شد تا طرفداران نسبت به کیروش نگاه متفاوتی داشته باشند.

وی در پایان گفت: ما دوست داریم که تیم ملی در جام جهانی نتیجه بگیرد، اگر هم انتقاد میکنیم برای این است که حرف مردم را به گوش مسئولین برسانیم چرا که مردم ناراحت هستند و به دنبال این هستند که چرا دو بازیکنی که با کیفیت و با اخلاق هستند از تیم ملی خط بخورند، کی روش جواب قانعکنندهای برای حذف این دو بازیکن از تیم ملی نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی