نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر سازمان فوتبال مشکی‌پوشان گفت: از هفت سال پیش مدیران باشگاه مشکی‌پوشان برای این تیم هزینه کردند، ولی حالا دیگر کفگیرشان به ته دیگ خورده است و پولی در بساط ندارند.

فوتبال ما درست شدنی نیست

به گزارش خبرورزشی ، خداداد عزیزی که با اختیار تام به این باشگاه آمده بود، حالا چندهفتهای میشود که عطای کار در این باشگاه را به لقایش بخشیده است و دیگر به این تیم رفتوآمد نمیکند.
عزیزی دراینباره به فارس اظهار داشت: از وضعیت باشگاه بیخبر هستم، نمیدانم مدیران باشگاه کجا هستند. من هم مدت زیادی است که از این باشگاه کنار کشیدم و دیگر با آنها نیستم.

وی درمورد وعدهاش درباره تشکیل کمیته فنی این باشگاه نیز گفت: کمیته فنی کجا بوده است، مدیران باشگاه  یک قراری با من داشتند و تعهدی داده بودند که به آن عمل نکردند و من هم از باشگاه کنار کشیدم. درحالحاضر نیز همهچیز روی هواست.
عزیزی اظهار کرد: از هفت سال پیش مدیران باشگاه مشکیپوشان برای این تیم هزینه کردند، ولی حالا دیگر کفگیرشان به ته دیگ خورده است و پولی در بساط ندارند.
وی ادامه داد: کلا داستان فوتبال ما به این شکل است و درست شدنی هم نیست. فوتبال ما جای شاخ و شانه کشیدن تیم های دولتی است ، تیمهای خصوصی مثل همین مشکیپوشان یا سیاهجامگان هم در کنار آن تیم های دولتی  چندسالی در فوتبال دیده میشوند و بعد از آن بهکلی محو میشوند.
وی افزود: شما ببینید چه سرنوشتی برای تیمهای خصوصی که سالهای قبل بودند، مثل استیلآذین، پیام، استقلال خوزستان، راهآهن و... به وجود آمده است، همین شرایط هم برای مشکیپوشان درحال رخدادن است.
عزیزی  اظهار کرد: تازه باید بگوییم این تیم از آن قبلیها بیشتر هم توانست طاقت بیاورد، ولی خب الان دیگر انگیزهای ندارند.  آنها میتوانستند فصل گذشته که تیمشان در لیگ برتر بود، امتیاز آن را بفروشند و خودشان را خلاص کنند؛ اما این کار را نکردند و حالا اما گویا دیگر توانی برای تیمداری ندارند.
وی افزود: من هم شنیدم که آنها بهدنبال فروش امتیاز باشگاه هستند، ولی کسی هم مراجعه جدی برای خرید باشگاه به آنها نداشته است و با این شرایط فکر میکنم آنها تیمشان را در اختیار استان قرار دهند یا بهکلی منحل کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی