نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرماندار سن پترزبورگ از آمادگی کامل این شهر تاریخی روسیه برای میزبانی از دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال خبر داد.

آمادگی سن پترزبورگ برای میزبانی از بازی ایران

به گزارش خبرورزشی ، گئوگی پولتاوچنگو در نشست با رؤسای کنسولگریهای مقیم شهر سن پترزبورگ گفت: امروز اطمینان کامل داریم که دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال در شهر سن پترزبورگ در بالاترین سطح کیفی ممکن برگزار خواهند شد.

نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی 2018 روسیه ساعت 19:30 جمعه هفته آینده در شهر سن پترزبورگ برگزار میشود.

فرماندار شهر سن پترزبورگ ادامه داد: پس از آغاز جام جهانی 2018 روسیه شاهد حضور میلیونها هوادار در شهر سن پترزبورگ خواهیم بود و این اتفاق انگیزه مثبتی برای توسعه روابط بینالملل، صلح و دوستی است. ورزشگاه فوقالعادهای در شهر سن پترزبورگ ساخته شده و زیرساختهای حملونقلی خوبی نیز برای انتقال هواداران فوتبال مهیاست.

وی درباره ورزشگاه سن پترزبورگ نیز گفت: پیشرفتهترین فناوریهای جهان در ساخت ورزشگاه سن پترزبورگ به کار رفته است که امنیت مطلق و آرامش کاملی را برای هواداران فوتبال فراهم میکند. این مسئله مهمی است، زیرا فیفا در ورزشگاههای جام جهانی چنین انتظارات جدی را برای امنیت هواداران و آسایش آنها دارد.

فرماندار سن پترزبورگ همچنین از راهاندازی مرکز تلفنی با اپراتورهایی که مسلط به زبانهای روسی، انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی و فرانسوی هستند، خبر داد. همچنین 12 مرکز اطلاعرسانی جام جهانی 2018 روسیه در نقاط مهم شهر سن پترزبورگ قرار خواهند داشت.

جام جهانی 2018 روسیه از 24 خرداد ماه سال جاری با شرکت 32 تیم در 12 ورزشگاه 11 شهر این کشور آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی