۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که می‌توان با شکست پرتغال به دور بعدی راه پیدا کرد و اتفاقی تاریخی رقم زد.

شکست دادن پرتغال غیرممکن نیست
به گزارش خبرورزشی، بازی قابل احترام ایران مقابل روسیه تحسین همگان از جمله بازیکنان تیم ملی را به همراه داشت. سامان قدوس که اواخر بازی به میدان آمد تا بلکه بتواند ایران را به گل مساوی برساند، یکی از بازیکنانی است که از عملکرد هم تیمی‌های خود به شدت رضایت دارد.
سامان قدوس در خصوص بازی ایران و اسپانیا، بدشانسی ایران، شانس ایران برای صعود و ... صحبت کرده است.

 ما بازی خیلی خوبی مقابل اسپانیا انجام دادیم، اما به نظر شانس نداشتیم.
من فکر می‌کنم واقعا خیلی خوب بازی کردیم، اما متاسفانه گل بدی خوردیم و همراه با شانس بود. اسپانیا بهترین تیم دنیاست، اما در زمان زیادی توانستیم بازی را با آن‌ها صفر – صفر نگه داریم. آن گلی که خوردیم از روی بدشانسی بود. ما مجبور بودیم که رو به جلو بازی کنیم و بازی بزرگی برای ما بود و به نوعی یک فینال بود. ما بازی خوبی ارائه کردیم و توانستیم کاری که می‌خواهیم را خوب انجام دهیم.

ما برنامه خوبی در بازی با اسپانیا داشتیم، اما انگار شانس‌مان کم بود که نتوانستیم امتیاز بگیریم.
آن‌ها خیلی خوب بازی کردند و آن‌ها توپ را زیاد در اختیار داشتند، اما موقعیت زیادی نتوانستند خلق کنند. ما خوب دفاع کردیم و چند موقعیت خوب هم خلق کردیم که نتوانستیم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم.

 البته یک گل هم زدیم.
بله، گلی که زدیم متأسفانه آفساید بود.
سردار بعد از بازی خیلی ناراحت بود و انگار فشار زیادی را تحمل کرد که از ناراحتی آن صحبت‌ها را انجام داد (اشاره به ترک تیم ملی).
خب ما بازی را باختیم و هیچکدام از بازیکنان را ندیدم که خوشحال باشند. وقتی بازی را می‌بازیم، طبیعی است سردار و همه بازیکنان ناراحت باشند، اما حرکت ما باید رو به جلو باشد. بازی خوبی انجام دادیم و باید نگاه‌مان به بازی با پرتغال باشد و امیدوارم آن بازی را ببریم.
 
 به نظرت بهترین بازیکن زمین در بازی با اسپانیا چه کسی بود؟
من فکر می‌کنم بهترین بازیکن، کل تیم و مجموعه تیم ایران بود. همه بچه‌ها کارشان را خوب انجام دادند و فکر می‌کنم بهترین بازیکن کل تیم بود.

حالا همه به بازی با پرتغال فکر می‌کنند، فکر می‌کنید بتوانیم این تیم را شکل بدهیم؟
بله می‌توانیم پرتغال را ببریم. هر چیزی ممکن است و چیز غیر ممکنی نداریم.

فکر می‌کنی اگر پرتغال را شکست بدهیم و به دور بعدی برویم، چه اتفاقی رخ بدهد؟
اگر بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم، یک اتفاق تاریخی برای همه، بازیکنان و مردم ایران خواهد بود. می‌توانیم این اتفاق تاریخی را رقم بزنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی