نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم ملی پرتغال در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ایران تأکید کرد که او و هم‌تیمی‌هایش برتری‌شان مقابل ایران و صعود خود به مرحله حذفی جام بیست‌ویکم را تضمین شده نمی‌دانند.

به گزارش خبرورزشی، پپه‌ مدافع میانی تیم ملی پرتغال در آستانه مصاف این تیم با ایران در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2018، درباره این بازی به خبرنگاران گفت: ما به هیچ وجه فکر نمی‌کنم که بازی آسانی پیش رو داریم یا اینکه در این بازی ما شانس بیشتری برای پیروزی داریم. برای حریف‌مان احترام فراوانی قائل هستیم. آنقدر متواضع هستیم که بدانیم این بازی برای صعودمان بی‌نهایت مهم است.
بازیکن تیم بشیکتاش افزود: این بازی است که نتیجه آن تعیین کننده صعودمان به مرحله بعد است. به همین دلیل ما می‌خواهیم با تمام توان و قدرت‌مان در آن تلاش کنیم. مطمئناً همانگونه که همیشه نشان داده‌ایم، در این بازی هم با جان و دل بازی و تلاش خواهیم کرد.
بازی فردا شب پرتغالی‌ها و پپه را مقابل هموطن آنها کارلوس کی‌روش قرار می‌دهد، کسی که 8 سال پیش با او به جام جهانی آفریقای جنوبی راه یافتند.
مدافع سابق رئال مادرید اما تأکید کرد که تمرکزش روی مصاف با ایران است نه کی‌روش. او اظهار داشت: حریف ما ایران است و این مهمترین نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشیم. ما با کلی روحیه وارد میدان خواهیم شد و هدف‌مان هم بردن بازی است. ما روی حمایت هواداران‌مان حساب می‌کنیم و در بازی مقابل مراکش هم اینگونه بود. اگرچه آنجا 80 هزار نفر در ورزشگاه بودند که اکثرشان مراکشی بودند اما پرتغالی‌هایی هم بودند که ما را ترغیب می‌کردند برای‌شان بدویم، بجنگیم تلاش کنیم. ما فردا هم با همین انگیزه وارد میدان می‌شویم چون می‌خواهیم برای پیراهن تیم و مردم‌مان افتخار آفرین شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی