۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت ساوت گیت‌ و روبرتو مارتینس در بازی امشب به نفرات اصلی خود استراحت داده‌اند.

 به گزارش خبرورزشی، تیم‌های ملی انگلیس و بلژیک که صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را با کسب ۶ امتیاز از دو مسابقه قطعی کرده‌اند، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در استادیوم کالینینگراد به قضاوت دمیر اسکومینا از اسلوونی جدال تعیین کننده صدرنشین گروه G را مقابل هم برگزار می‌کنند.

جوردن پیکفورد، فیل جونز، جان استونز، گری کیهیل، اریک دایر، الکساندر آرنولد، دنی رز، روبن لوفتوس‌چیک، فابیان دلف، مارکوس راشفورد و جیمی واردی ۱۱ بازیکنی هستند که ترکیب تیم ملی انگلیس برابر بلژیک را تشکیل می‌دهند.

تیبو کورتوا، لئاندر دندونکر، دریک بایوتا، توماس فرمالن، مروان فلینی، موسی دمبله، ناصر شاذلی، عدنان یانوزای، یور تیلمنز، تورگان هازارد و میکی باتشوایی هم نفرات منتخب روبرتو مارتینس در مسابقه امشب بلژیک برابر انگلیس هستند.

از ترکیب تیم ملی انگلیس نسبت به بازی اخیرشان مقابل پاناما که به برتری ۶ بر یک رسیدند تنها جوردن پیکفورد، جان استونز و لوفتوس‌چیک در مسابقه امشب برابر بلژیک از ابتدا بازی می‌کنند و ساوت‌گیت هشت تغییر داشته است.

تیبو کورتوا، دروازه‌بان و دریک بایوتا، مدافع دو بازیکنی هستند که همانند دیدار اخیر بلژیک برابر تونس در ترکیب حضور دارند ولی ۹ تغییر در بین ۱۱ نفر اصلی این تیم به وجود آمده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی