۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گروهی از مربیان و ملی‌پوشان نامدار کشتی با امضا و ارسال نامه‌ای به ریاست جمهوری خواستار مساعدت رئیس دولت، برای بر طرف ساختن مشکلات خود شدند.

به گزارش خبرورزشی ، چندی قبل و بعد از مدت‌ها تأخیر، گروهی از مسئولان ورزشی، افتخارآفرینان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال‌های ۹۵ و ۹۶ با حضور در جلسه‌ای مهمان ریاست جمهوری بودند و به عنوان پاداش افتخارآفرینی‌های آنها، جوایز نقدی آن‌ها بر اساس حواله سکه‌های وعده داده شده، به فدراسیون‌های ورزشی مربوطه تحویل شد تا به ورزشکاران و مربیان واگذار شود، اما هنگام تحویل این حواله‌ها، مشکلاتی بروز کرد که منجر به عدم دریافت حواله‌ها از سوی بعضی قهرمانان و مربیان شده و فدراسیون‌ها و قهرمانان را مقابل یکدیگر قرار داد. موفقیت و کسب مدال‌های خوشرنگ در بازی‌های آسیایی، به عنوان معتبرترین و مهم‌ترین رویداد ورزشی قاره کهن، نیاز به همدلی و هماهنگی بسیار زیادی داشته، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه نفرات اعزامی، یکی از ملزومات اصلی و نیاز مبرم برای کادر فنی و ملی‌پوشان اعزامی محسوب می‌شود. متأسفانه در آستانه اعزام تیم‌ها و هفته‌های پایانی تمرینات آماده‌سازی تیم‌های ملی مسافر بازی‌های آسیایی اندونزی، بحران گرانی و مشکلات اقتصادی، شرایطی را به کشور تحمیل کرده که جامعه ورزش نیز از آن بی‌نصیب نمانده و دودِ عوارض ناشی از آن مستقیماً به چشم ورزش کشور، تیم‌های ملی، روحیه و انگیزه ملی‌پوشان اعزامی و کسب نتایج احتمالی می‌رود.
بعد از بروز اختلاف نظر میان فدراسیون‌کشتی متولی و مدافع کشتی‌گیران و مربیان افتخارآفرین با وزارت ورزش و جوانان به‌عنوان متولی ورزش کشور و نماینده دولت در امور کلان و مدیریت ورزش، نامه‌نگاری‌ها و مصاحبه‌هایی را به دنبال داشت که بیش از هر چیز، همدلی و یک رنگی برای کسب افتخار در اندونزی را شکننده و نگران‌کننده کرده و می‌کند. وقتی فدراسیون کشتی نتوانست وزارت ورزش را مجاب به پرداخت باقی‌مانده مبلغ جوایز نقدی اهدایی ریاست جمهوری نشده، گروهی از کشتی‌گیران و مربیان تیم‌های ملی خود دست به کار شده و مستقیماً اقدام به نامه‌نگاری با ریاست قوه مجریه کردند. نامداران، بزرگان و افتخارآفرینان کشتی نظیر محمد طلایی، علی اشکانی، حسن یزدانی، کمیل قاسمی، حسن رحیمی، حسین نوری، محمدعلی گرایی، عزت ا... اکبری، مصطفی حسین‌خانی، پرویز هادی، علیرضا کریمی، محمدجواد ابراهیمی، بهنام مهدیزاده، رامین طاهری، احمد بذری، رضا اطری، یونس امامی و... با امضای نامه‌ای به دکتر حسن روحانی ریاست‌جمهوری، این پاداش را نان خود و خانواده‌شان دانسته، درخواست کردند تدبیری عاجل اتخاذ شود تا جوایز دریافتی از دست رئیس‌جمهوری، واقعی باشد و برای رفع این مشکل، مساعدت کنند.
اکنون که باتوجه به شرایط سخت اقتصادی، برطرف ساختن مشکل کشتی‌گیران در آستانه بازی‌های‌آسیایی و قهرمانی جهان، از توان وزارت‌ورزش خارج است، انتظار می‌رود با مساعدت و ورود رئیس قوه‌مجریه، این مشکل برطرف شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی