نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با جرأت می‌توانیم بگوییم علیرضا فغانی نه تنها افتخار داوری ایران، بلکه افتخار فوتبال ایران و حتی قاره آسیا است.

به گزارش خبرورزشی ، او پله پله پیشرفت کرد تا امروز که به داور مورد تأیید فیفا برای قضاوت در بازی‌های بزرگ و جذاب بدل شده است. دیدار اولی که در این جام قضاوت کرد، بازی بین مکزیک و آلمان بود. دیداری که ستاره‌های مهمی، چون مانوئل نویر، مت هوملس، سامی خدیرا، جولین دراکسلر، تونی کروس، مسعود اوزیل، مولر، بوآتنگ، کیمیچ، اوچوا، چیچاریتو، لوزانو، گایاردو و... در آن توپ می‌زدند و در نهایت، بدون اینکه فغانی کوچک‌ترین اشتباهی داشته باشد، با حساب یک بر صفر به سود مکزیک به پایان رسید.
در دور دوم، فیفا به فغانی استراحت داد، اما با این حال، او بالاترین امتیاز را بین تمام داوران حاضر در جام جهانی دریافت کرد. دور سوم، حساس‌ترین بازی ممکن به فغانی رسید؛ برزیل- صربستان! شکست برزیل، قهرمان ۵ ستاره جام جهانی را در مرحله گروهی نگه می‌داشت. برزیل بازی را با حساب ۲ بر صفر برد و فغانی نیز بهترین نمره ممکن را از آن خود کرد. ستاره‌های این دیدار هم کم نبودند؛ کلاروف، تیاگو سیلوا، کاسمیرو، خسوس، کوتینیو، مارسلو، پائولینیو، ویلیان و البته نیمار.
حالا هم برای بازی امروز، فغانی را انتخاب کرده‌اند. از بس خیال‌شان بابت قضاوت مرد مشکی‌پوش ایرانی و همکارانش یعنی محمدرضا منصوری و رضا سخندان راحت است. امروز، فغانی باید سوت بازی فرانسه مقابل آرژانتین را به صدا دربیاورد. دیداری که ستاره‌های مهمی، چون ماسچرانو، مسی، آگوئرو، ایگواین، اوتامندی و... از آرژانتین و همچنین گریزمن، اومتیتی، واران، جیرو، کانته، دمبله، پوگبا، امباپه، مندی، متوئیدی و... را به خود می‌بیند. بازی، حذفی است و هر سوت فغانی می‌تواند رأی به حذف یک تیم پرستاره بدهد. برای فغانی، سخندان و منصوری، بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی