نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سومین دیدار دوستانه تیم فوتبال پرسپولیس برابر الومینیج با نتیجه پرگل به سود نماینده اسلوونی خاتمه یافت.

شکست سنگین پرسپولیس برابر تیم هشتم اسلوونی
به گزارش   خبرورزشی ، پرسپولیس که اردوی آماده سازی نهایی خود را در زاگرب دنبال می‌کند امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف آلومنیج اسلوونی رفت و شکست تلخی را متحمل شد.
برانکو ایوانکوویچ که اردویی فشرده برای آمادگی شاگردانش در نظر گرفته بود، بعد از بازی تدارکاتی روز گذشته مقابل اینتر زاگرب صبح امروز را با تمرین سنگین برای بازیکنانش دنبال کرد. آن‌ها در نوبت عصر نیز مقابل حریف نه چندان مطرح اسلوونیایی با نتیجه ۵ بر یک شکست خوردند.
شکست سنگین پرسپولیس برابر تیم هشتم اسلوونی
پرسپولیس در این بازی با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، آدم همتی، شجاع خلیل زاده، احسان حسینی، شایان مصلح، احمد نورالهی، سعید حسین پور، احسان علوان زاده، سیامک نعمتی، گادوین منشا، علی علیپور استارت زد و در نیمه اول با دو گل مغلوب شد.
برانکو ایوانکوویچ برای نیمه دوم چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و در نهایت روی ضربه ایستگاهی زیبای بشار رسن فاصله را با حریف کمتر کرد. اما حریف اسلوونیایی با تکیه بر ضدحملات سه بار دیگر با رادوشوویچ تک به تک شد و بازی را در نهایت با حساب ۵ بر ۱ به سود خود خاتمه داد. در این بازی پربرخورد که سهم هر کدام از دو تیم دو کارت زرد بود و در دقایقی نیز با تنش دنبال شد، پرسپولیس بار‌ها صاحب موقعیت شد که نتوانست از آن‌ها سود ببرد. بهترین موقعیت این تیم در لحظه‌ای شکل گرفت که بازی با  نتیجه ۲ بر ۱ دنبال می‌شد، اما ضربه سر سیامک نعمتی از شش قدم را دروازه‌بان در شرایطی برگشت داد که پرسپولیسی‌ها اعتقاد به عبور توپ از روی خط داشتند.
شکست سنگین پرسپولیس برابر تیم هشتم اسلوونی
شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی نیز که با مصدومیت روز‌های اخیر را دور از تمرین دنبال می‌کردند در این بازی در ترکیب حضور یافتند. برانکو ایوانکوویچ که به شدت نسبت به عملکرد بازیکنانش اعتراض داشت بار‌ها تذکرات خود را نسبت به این مساله به آن‌ها اعلام می‌کرد. سرخپوشان که در دو دیدار تدارکاتی اخیر خود در زاگرب به دو برد دست یافته بودند اینبار با شکست مقابل این حریف نه چندان قدرتمند به کار خاتمه دادند. هرچند گام‌های خسته آن‌ها نشان می‌داد که فشار بدنسازی روی این نتیجه بی تاثیر نبوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی