نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی بلژیک تفاوت تیمش و فرانسه در اولین بازی نیمه نهایی جام بیست‌و‌یکم را در استفاده از موقعیت‌ها و ضربات پایان دو تیم دانست.

مارتینس: بازنده‌ای سربلند هستیم

به گزارش   خبرورزشی ، روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی بلژیک پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فرانسه در اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی، گفت: متأسفانه فقط یک ضربه شروع مجدد نتیجه بازی را تعیین کرد. بازی دو تیم بسیار نزدیک و پایاپای بود و مشخص بود تیمی که بتواند ضربات آخرش را بهتر بزند و کمی هم شانس داشته باشد برنده میدان خواهد بود. اما در این بازی روحیه خوبی داشتیم و خوب جنگیدیم.
مارتینس با تأکید بر اینکه تیمش به حریف قدری باخته است افزود: باید مد نظر داشتیم باشیم که حریف یک تیم قدرتمند بود و در فوتبال هم یک تیم می‌برد و تیم دیگر می‌بازد. با این حال اما بازنده سربلند هستیم چون تمام تلاشمون کردیم و تا لحظه آخر جنگیدیم. همانطور که گفتم فقط یک کرنر نتیجه را تعیین کرد. چنین بازی‌‌ها را فقط با توجه به جزئیات می‌توانید ببرید و فرانسه هم نتیجه گرفت چون که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و ضربات آخرش را بهتر زد.
سرمربی شیاطین سرخ در پایان عنوان کرد: ما باید سرمان را بالا بگیریم. ناراحتیم که نتیجه لازم را نگرفتیم اما بازیکنان ما در این بازی واقعاً تمرکز داشتند و جنگیدند. مسلماً وقتی نتیجه نمی‌گیرید ناراحت می‌شود اما ما نگاه‌مان به بازی بعدی (رده‌بندی) است و می‌خواهیم در آن نتیجه خوبی کسب کنیم تا جام را به خوبی به پایان برسانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی