نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فقط چند ساعت مانده بود به اینکه سرخپوشان محل اردوی خود در شهر واراژدین کرواسی را ترک کرده و به سمت زاگرب حرکت کنند تا آماده پرواز به طرف ایران شوند که یک اتفاق جنجالی رقم خورد.

به گزارش خبرورزشی، ماجرا البته به این اردو ربط زیادی ندارد، اما اتفاقی که افتاد باعث شد اردوی تیم تا حدی به‌هم بریزد و شاهد عصبانیت بازیکنان باشیم.
قبل از شروع اردوی پرسپولیسی‌ها در کرواسی، حمیدرضا گرشاسبی به محل تمرین تیم در ورزشگاه شهید کاظمی رفت تا نشان دهد که مدیریت همیشه در کنار بازیکنان خواهد بود. حضور او، اما ماجرا‌هایی در پی داشت زیرا بازیکنان تیم نسبت به عدم دریافت حتی یک ریال در فصل جدید معترض بودند و ادعا کردند قبل از شروع اردوی کرواسی، باید بخشی از مطالبات‌شان پرداخت شود. حتی شنیدیم برخی بازیکنان این موضوع را مطرح کردند که اگر پول نگیرند، امکان ندارد به اردوی کرواسی بروند. گرشاسبی نیز وقتی اوضاع را این‌طور دید، قول داد مشکلات را حل کند و خیلی زود حساب بازیکنان شارژ شود به شرط آنکه بازیکنان نیز بدون هیچ سر و صدایی به تمرین بپردازند.
از سوی دیگر، درگیری شدید بین اسپانسر و مدیران باشگاه کار را به پادرمیانی وزارت ورزش کشاند. جلسه‌ای که حدود ۱۰ روز قبل با حضور مدیران ارشد یک اپراتور تلفن همراه و مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد، دقیقاً بر سر حل مناقشات مالی و تعیین تکلیف برای فصل جدید بود. آن‌طور که شنیدیم در آن جلسه مشخص شد که اسپانسر برای پرداخت پول نیاز به زمان دارد ولی بخشی از مطالبات دو باشگاه تا روز ۲۰ تیر پرداخت خواهد شد. مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز، همین روز را به عنوان زمان واریز پول به بازیکنان اعلام کردند.
پرسپولیسی‌ها روز ۲۰ تیر در اردوی کرواسی منتظر بودند، اما باز هم خبری از پول نشد تا اینکه روز ۲۱ تیر، آن‌ها باید چمدان می‌بستند و به خانه برمی‌گشتند. در این مورد از یک منبع موثق شنیدیم بازیکنان جلسه‌ای با هم گذاشتند و قرار شد اعتراض‌شان را به رسانه‌ها بکشانند. البته با توجه به دوری از تهران و عدم دسترسی آسان به خبرنگاران، پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفتند از طریق اینستاگرام، با یک پست مشترک، اعتراض‌شان را نشان دهند. آن‌ها فقط یک طرح ساده برای اعتراض داشتند و در قسمت استوری اینستاگرام نوشتند: «بدقولی» و سپس دو خط قرمزرنگ روی آن کشیدند تا این معنای انتزاعی را ایجاد کنند که «بدقولی ممنوع» است!
البته این استوری‌ها به اندازه ۹۰ دقیقه یعنی یک بازی فوتبال هم باقی نماند و خیلی زود حذف شد. در واقع، درست در شرایطی که همه به دنبال دلیل انتشار این استوری‌های مشترک توسط بازیکنان تیم بودند، به یکباره متوجه حذف آن به دست همین بازیکنان شدند تا ماجرا، شکل و شمایل دیگری به خود بگیرد. این بار همه در پی آن بودند تا بفهمند چه اتفاقی رخ داد که پس از انتشار آن استوری، بازیکنان آن را حذف کردند!
اما در این مورد حسین خبیری، گره‌گشا بود. مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس وارد عمل شد و این موضوع را اعلام کرد که همه چیز در واقع یک «سوءتفاهم» بوده و بعد از رفع این سوءتفاهم، بازیکنان نیز استوری مشترک‌شان را حذف کردند، اما خبردار شدیم فقط عامل واریز پول باعث حذف استوری‌ها شده بود. در همان روز ۲۱ تیر، حساب بازیکنان با رقمی پایین‌تر از آنچه تصورش را می‌کردند، شارژ شد تا به صورت موقت، سرخپوشان به اعتراض خود پایان دهند، اما این شایعه اطراف تیم به گوش می‌رسد که آن‌ها منتظر دریافت قسط دوم هستند و این بار دل‌شان می‌خواهد باشگاه تا حدود ۳۰ درصد از مطالبات‌شان را یکجا بپردازد. اگر این اتفاق رخ دهد، آن‌ها نیز بی‌خیال ادامه اعتراضات می‌شوند در غیر این صورت، شاید به زودی مسائلی در کمپ پرسپولیس رخ دهد که تعجب همه را در پی داشته باشد.
اینکه بازیکنان با یک اعتراض دسته‌جمعی بلافاصله به هدف خود می‌رسند جالب است. پول آن‌ها را البته باید داد ولی با این وضعیت آیا این آخرین اعتراض بازیکنان پرسپولیس خواهد بود و آیا باشگاه می‌تواند اعتراضات مجازی بعدی را هم به همین راحتی مدیریت کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی