نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره پیشین آبی‌پوشان لندنی دستیار مائوریتزیو ساری در چلسی می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، فولویو ماروکو، مدیر برنامه‌های جانفرانکو زولا در پی معرفی رسمی مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی جدید چلسی در گفتگو با سایت ایتالیایی «کالچوناپولی ۲۴» گفت: زولا در آستانه توافق با باشگاه چلسی برای پست دستیار سرمربی است. رویه مذاکرات بین ساری و چلسی پیچیده و دشوار بود، اما در ادامه یک شبه حل شد.
وی افزود: به اعتقاد من ساری می‌تواند در هر جایی خوب کار کند. او تنها نیاز به دوره‌ای برای سازگاری و تمرکز بازیکنانش بر روی پروژه او دارد. به شخصه خوشبین هستم و فکر می‌کنم هواداران در لندن از استخدام ساری به مانند هوداران منچسترسیتی از داشتن گواردیولا خوشحال هستند. زولا تصمیم گرفته که دستیار ساری در چلسی باشد، چون عمیقاً او را تحسین می‌کند. ساری یکی از مربیانی است که زولا علاقه زیادی به آن‌ها در کنار گواردیولا دارد. حمایت زولا از ساری خیلی مهم است، چون عادات متفاوتی در انگلیس وجود دارد به خصوص زمانی که قرار است با بازیکنان صحبت شود.
زولا که سابقه سرمربیگری در تیم‌های وستهام، تیم زیر ۱۶ سال ایتالیا، واتفورد، کالیاری، العربی و بیرمنگام‌سیتی را دارد، بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳ برای چلسی بازی کرده و ۳۱۱ بازی و ۸۰ گل‌زده را با پیراهن این تیم انگلیسی از خود برجای گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی