نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عبداللهی دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «اگر باشگاه پرسپولیس با علی دایی تسویه‌حساب نکند، پنجره نقل و انتقالات زمستانی این تیم هم بسته خواهد شد!»

به گزارش خبرورزشی،  آذر سال گذشته که حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت پرونده طلب 3/5 میلیارد تومانی علی دایی از این تیم گفت: «دو نشست خیلی خوب با آقای دایی داشتیم و به توافقات خوبی هم دست پیدا کردیم. آقای دایی از خانواده پرسپولیس است و در این دو جلسه صحبت‌های خوبی را هم رد و بدل کردیم و ان‌شاءا... به زودی این مشکل هم برطرف خواهد شد.»
امروز که این مطلب را می‌نویسیم، ۲۴ تیر ۱۳۹۷ است و پس از گذشت حدود ۶ ماه هنوز تکلیف طلب علی دایی با باشگاه پرسپولیس مشخص نشده است! همان‌طور که می‌دانید، به دلیل شکایت باشگاه ریزاسپور و تخلف در عقد قرارداد با مهدی طارمی فیفا دو پنجره نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی پرسپولیس را بست تا این باشگاه از خرید بازیکن محروم شود.
این موضوع البته مانع فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی پیش از شروع لیگ هجدهم نشد. پرسپولیس با مهدی شریفی، مهدی شیری، سروش رفیعی، سعید کریمی و مهدی ترابی قرارداد بست تا از نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم و پس از پایان محرومیت باشگاه در این تیم توپ بزنند. حالا با تهدید کمیته انضباطی این احتمال وجود دارد که در صورت عدم پرداخت طلب ۳.۵ میلیارد تومانی علی دایی، پنجره نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس هم بسته شود. آن‌گاه این تیم پرطرفدار نمی‌تواند از هیچ‌یک از خرید‌های جدید خود حتی در نیم‌فصل دوم استفاده کند!
اما مورد جالب‌تر مهدی ترابی است. قرارداد این بازیکن ملی‌پوش با سایپا در پایان لیگ هجدهم به اتمام رسید و باشگاهش باید او را می‌فروخت؛ بنابراین باشگاه سایپا ۷۰۰ میلیون تومان برای صدور رضایتنامه ترابی در نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم از پرسپولیس دریافت کرد مضاف بر این که از این هافبک تکنیکی خواست طلب ۳۰۰ میلیون تومانی خود را هم ببخشد. در واقع سایپا هم یک میلیارد تومان سود کرد و هم مهدی ترابی تا پایان نیم‌فصل اول بازیکن این تیم ماند.
حالا با تهدید کمیته انضباطی و شکایت علی دایی احتمال دارد مهدی ترابی تا پایان لیگ هجدهم در سایپا بماند چرا که این باشگاه رضایتنامه بازیکن ملی‌پوش خود را در توافقی سه‌جانبه برای پرسپولیسی‌ها صادر کرده است؛ بنابراین ترابی نمی‌تواند پس از پایان نیم‌فصل دوم به تیم دیگری برود مگر آن که رضایت سایپا را جلب کند. به عبارت بهتر علی دایی که در دوران محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس کمک کرد مهدی ترابی را جذب کنند، حالا با شکایت خود ممکن است تیم سابقش را از نقل و انتقالات زمستانی محروم کند!
البته همه این اتفاقات در صورتی به وقوع می‌پیوندد که باشگاه پرسپولیس طلب ۳.۵ میلیارد تومانی دایی را نپردازد یا با او توافقی نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی