نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بازی های پایانی پرسپولیس در فصل گذشته، یکی از مربیان این تیم مورد هجمه بخشی از هواداران قرار گرفت.

به گزارش خبرورزشی، روز گذشته (دوشنبه) پرسپولیسی‌ها به جای تمرینات عادی در نوبت عصر، یک بازی تدارکاتی در برنامه داشتند و مقابل گل گهر سیرجان صف آرایی کردند، اما در نهایت، این بازی با تساوی ۲ – ۲ به اتمام رسید.
یکی از نکات مهم این بازی، تشویق شدن زلاتکو ایوانکویچ برادر برانکو بود. این موضوع وقتی جالب می‌شود که به یاد بیاوریم بعد از کنار رفتن سرتن چوک از کادرفنی، برانکو تصمیم گرفت از زلاتکو، برادرش در کنار خود سود ببرد، اما حضور زلاتکو با مسائل و حواشی زیادی همراه شد تا جایی که می‌گفتند این مربی کروات نتوانسته کمکی به تیم کند و در اواخر لیگ، همین امر زمینه ساز افزایش فشار و انتقادات از کادرفنی شد.
اما در عصر دوشنبه، شاهد تشویق شدن زلاتکو بودیم. این مساله می‌تواند پایانی بر اختلافات گذشته و اعتماد هواداران به برادر برانکو باشد. جالب اینکه وقتی زلاتکو تشویق شد، برانکو تصور کرد تماشاگران مشغول نام بردن از او هستند و به همین علت، به سمت سکو‌های ورزشگاه شهید کاظمی برگشت و برای آن‌ها دست تکان داد. به معنای دیگر، در اولین مرتبه‌ای که زلاتکو تشویق شد، برانکو بود که به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد. شاید کسی باور نمی‌کرد روزی زلاتکو نیز مورد تشویق و لطف هواداران قرار بگیرد!  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی