۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آن‌طور که از شواهد و قرائن برمی‌آید ورزشگاه شهید وطنی برای دیدار هفته اول لیگ برتر میان نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان تأیید شد.

به گزارش خبرورزشی،  دیروز سعید فتاحی که برای بازدید از ورزشگاه شهید وطنی و بررسی شرایط میزبانی نساجی مازندران به قائمشهر سفر کرده بود، مصاحبه کرد و گفت: «برای ما سکو‌های ورزشگاه شهید وطنی مهم نیست. نور، اسکوربورد و حداقل‌های زمین تعبیه شود دیدار نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را در استادیوم شهید وطنی برگزار خواهیم کرد.» این می‌توانست و می‌تواند خبر خوش برای هواداران پرشمار نساجی مازندران باشد که هنوز نگران میزبانی هفته اول هستند. این تیم بعد از ۲۴ سال به لیگ برتر صعود کرده و بلافاصله پس از این اتفاق تاریخی اعلام شد وطنی تا شروع لیگ برتر بازسازی و آماده میزبانی خواهد شد. قول‌هایی داده شد که اغلب آن در ساخت وطنی عملی شد، اما به نظر می‌رسد مسئولان باید بیشتر تلاش کنند. دیروز در کنار این خبر اخبار دیگری هم شنیده شد که به احتمال ۶۰ درصد نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازی می‌کند و به احتمال ۴۰ درصد هم در استادیوم شهدای سیمرغ!
این دومی همان ورزشگاهی است که حواشی خاصی را در دیدار دوستانه نساجی و سایپا به دنبال داشت و این یکی نمی‌تواند خبر خوبی باشد. در همین ارتباط با غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان مازندران تماس گرفتیم. او که هر روز با جدیت به وطنی سرکشی می‌کند، به خبرورزشی گفت: مدیرکل ورزش و جوانان سخت پیگیر است که ورزشگاه شهید وطنی برای هفته اول آماده شود. بهروان ادامه داد: مهندس محمد اسلامی استاندار مازندران هم دستور داده که بازی اول نساجی مقابل ذوب‌آهن باید در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شود و باورتان نمی‌شود آقای مهدی محمدی فرماندار قائمشهر یک کانکس در ورزشگاه گذاشته و از آن به عنوان اتاق کار خود برای نظارت بیشتر بر روند بازسازی این استادیوم استفاده می‌کند. می‌خواهم خاطرنشان کنم که همه مسئولان پای کار هستند که به خواست هواداران و اعضای تیم نساجی بازی با ذوب‌آهن در وطنی برگزار شود. رئیس هیئت فوتبال استان مازندران همچنین یادآورد شد: بعد از بازدید امروز (چهارشنبه) قرار بر این شد با تأمین نور و اسکوربورد همه چیز برای میزبانی نساجی مهیا شود. دکل برق که به صورت قطعه قطعه به قائمشهر آورده بودند به یکدیگر چسبانده شده و ان‌شاءا... روز یک‌شنبه موارد خواسته شده سازمان لیگ برای میزبانی نساجی تکمیل و انجام خواهد شد.
***
آنچه خواندید مطلبی بود که ما بر اساس شنیده‌های خود از استان مازندران و قائمشهر نوشتیم. طرفداران عاشق نساجی و اعضای این تیم دلخوش به این حرف‌های امیدوارکننده مسئولان هستند که بازی هفته اول برابر ذوب‌آهن اصفهان در استادیوم شهید وطنی برگزار شود. البته ما هم امیدواریم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی