نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ندا شهسواری ملی‌پوش پینگ‌پنگ کشورمان قهرمان تور ایرانی شد.

به گزارش خبرورزشی، شهسواری در فینال این بازی‌ها به میزبانی اصفهانی‌ها در یک مسابقه سخت و نفسگیر ۴- ۳ موفق به شکست مهشید اشتری شد. کاپیتان تیم ملی خودش را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌کند. شهسواری بعد از قهرمانی می‌گوید: «فینال سختی بود، اما بازی‌های سخت‌تری در جاکارتا انتظارم را می‌کشد.»
* از مسابقه فینال بین خودتان و اشتری بگویید.
هر دو پیش از حضور در فینال رقبای خوبی را پشت سر گذاشتیم. بنابراین هر دو خسته بودیم. خود من به خاطر هشت روز اردوی سنگین و فشرده باکو از نظر فیزیکی و روحی بسیار خسته بودم. حتی در بعضی لحظات تمرکزم را هم از دست دادم، اما خوشبختانه توانستم نتیجه مطلوب را به دست بیاورم و قهرمان شوم. مهشید نیز خیلی خوب بازی کرد و به نظر من آینده بسیار درخشانی دارد.
* دقایقی عقب افتادید، فکر می‌کردید ببرید؟
من هیچ وقت تا آخر بازی و در هیچ مسابقه‌ای به باخت فکر نمی‌کنم، چون اعتقاد دارم لحظه‌ای فکرت به سمت آن برود حتماً مسیر پیروزی‌ات تغییر می‌کنی و می‌بازی. حتی در گیم‌هایی که ۳-۲ عقب بودم باز هم به باخت فکر نکردم.
* بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۶ روز دیگر آغاز می‌شود نظرتان راجع به آن چیست؟
مسابقات قطعاً سخت و از سطح بالایی برخوردار است، چون تمام قدرت‌های بزرگ دنیا در این رشته به آسیا تعلق دارند، اما زحمات آقای قارداشی رئیس فدراسیون که اردو‌های متفاوت و خوبی را برای‌مان فراهم کردند و بازی‌های داخلی و خارجی که در آن شرکت کردیم، همه عاملی شد تا نتایج خوبی را هم تا به اینجای کار داشته باشیم. حاصل آن بازی‌های بانوان در تور جهانی سوئد بود، اما با این حال بازی‌های آسیایی است و رقابت با چین، کره‌شمالی و کره‌جنوبی، پینگ‌پنگ‌بازانی که رده‌های اول را در اختیار دارند. پس باید برای رقابتی سخت خود را آماده کنیم. امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی