۰
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هرچند وینفرد شفر در مراسم دوشنبه شب انتخاب برترین‌های فوتبال ایران جایزه‌ای دریافت نکرد، اما پرکارترین مرد این مراسم بود.

به گزارش   خبرورزشی ، سرمربی آلمانی استقلال سه مرتبه روی سن رفت و در کنار افراد مختلف حاضر شد. اولین بار وقتی امید ابراهیمی به عنوان بهترین هافبک فصل گذشته انتخاب شد و در سالن حضور نداشت، وینفرد شفر با درخواست مجری مراسم روی سن رفت و علاوه بر دریافت جایزه شاگردش برای او در لیگ قطر آرزوی موفقیت کرد.
بار دوم شفر برای دریافت جایزه بهترین پاسور لیگ گذشته که متعلق به سرور جپاروف بود، روی سکو حاضر شد و بار سوم پس از انتخاب برانکو به عنوان بهترین مربی فصل این کار را انجام داد. وقتی مشخص شد برانکو به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شده، شفر در سالن دنبال او گشت تا قبل از اینکه سرمربی کروات روی سن برود، به او تبریک بگوید و همین اتفاق هم رخ داد. همچنین بار دیگر با درخواست عبدا... روا، مجری مراسم، شفر روی سن رفت تا در کنار برانکو عکسی به یادگاری بگیرند.
جنب و جوش سرمربی استقلال در سالن برج میلاد باعث شد مجری مراسم اعلام کند: «اوایل می‌گفتند سن شفر بالاست، اما او بیش از همه حاضران پیاده‌روی کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی