۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرزان عاشورزاده می‌خواهد مثل چهار سال قبل در اینچئون دوباره تکواندو را طلایی کند.

خبرورزشی/ فتح‌الله فتحی: فرزان عاشورزاده در آخرین روز مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی جاکارتا روی شیاپچانگ می‌رود. او که دو سالی است افت کرده این روز‌ها سخت تمرین می‌کند تا با یک تیر دو نشان بزند؛ هم دوباره خودش را ثابت کند و هم مثل چهار سال قبل در اینچئون دوباره تکواندو را طلایی کند.
او خودش را آماده می‌داند: «خیلی وقت بود که تا این اندازه آماده نبودم. خودم از شرایطم خیلی راضی هستم و امیدوارم با حفظ این شرایط ۲۹ مرداد با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم و همه آن‌هایی که برای من زحمت کشیدند را شاد کنم.»
عاشورزاده طبق برنامه سرمربی امروز آخرین تمرین را در تهران انجام می‌دهد و چهار جلسه تمرین هم می‌ماند در جاکارتا.
سونامی ترجیح می‌دهد پیش‌بینی نکند‌: «ورزش حرفه‌ای غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌شود نتیجه را از قبل پیش‌بینی کرد، اما با آمادگی و انگیزه‌ای که تکواندوکاران دارند، فکر می‌کنم شانس ۲ مدال طلا از چهار وزن را داریم.»
او درباره مدال‌آوری خودش حرف می‌زند‌: «ورزش حرفه‌ای بالا و پایین دارد، اما آماده‌ام و برای حضور در میدان مسابقه لحظه‌شماری می‌کنم. امیدوارم با مدال خوشرنگ کابوس ۲ ساله بدون مدال طلا را تمام کنم.»
عاشور زاده برای شکست تکواندوکار کره‌ای برنامه دارد‌: «برای مبارزه با تکواندوکار کره‌ای لحظه‌شماری می‌کنم. در دیدار نهایی قهرمانی آسیا با از دست دادن اعتماد به نفسم با او مبارزه کردم و در نهایت با اختلاف یک امتیاز شکست خوردم. در حال حاضر اعتماد به نفسم را به دست آورده‌ام و امیدوارم از راهنمایی مربیان استفاده کنم و بهترین عملکرد را مقابل حریفان، به خصوص حریف کره‌ای داشته باشم.»
تکواندوکار ملی‌پوش ادامه می‌دهد: «دوره‌های گذشته شرایط متفاوتی با این دوره داشت. در اینچئون مسابقات در ۸ وزن برگزار شد و هر کشور مجاز به حضور ۶ تکواندوکار بود، اما این دوره از مسابقات در ۴ وزن المپیک به اضافه یک وزن دیگر برگزار می‌شود.»
او به آمادگی بقیه اعضای تیم ملی اشاره می‌کند‌: «همه بچه‌ها از شرایط روحی و جسمانی خوبی برخوردار هستند و امیدوارم این آمادگی را در روز مسابقه نیز حفظ کنیم و مشکلی برای هیچ‌یک از ملی‌پوشان پیش نیاید.»
عاشورزاده با اشاره به مصدومیت کیمیا می‌گوید‌: «علیزاده تکواندوکار بسیار جوانی است و قصد داشت اولین حضورش در بازی‌های آسیایی را تجربه کند، اما مصدومیت ناگهانی مانع این کار شد. خیلی برای علیزاده ناراحت هستم و با او ابراز همدردی می‌کنم، چون او توانایی کسب مدال در جاکارتا را داشت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی