۰
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین فرهنگی از واگذاری قطعی تیم دسته اولی تبریزی از تبریز به ارومیه خبر داد و گفت: امتیاز این تیم دسته اولی به هیأت فوتبال آذربایجان غربی واگذار شده است.

به گزارش خبرورزشی ، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: این انتقال بدون اخذ و رد و بدل شدن پولی صورت گرفت و در واقع با توجه به اینکه دو تیم لیگ برتری برای تبریز کافی به نظر می‎رسید، این تیم به آذربایجان غربی منتقل شد.
فرهنگی افزود: همچنین امتیاز تیم گسترش فولاد تبریز به ماشین سازی واگذار شد؛ بنابراین ارومیه صاحب یک نماینده دسته اولی و تبریز دارای دو نماینده لیگ برتری است.

تیم تبریزی به ارومیه حبه شد
عضو هیأت رئیسه مجلس ضمن آرزوی موفقیت برای نماینده جدید ارومیه در لیگ دسته اول، عنوان کرد: با توجه به اینکه این انتقال در دسته اول صورت گرفته است نماینده ارومیه برای رسیدن به لیگ برتر تلاش خواهد کرد و موفقیت این تیم بسته به تلاش‌ها در استان آذربایجان غربی دارد.
روز گذشته خبری مبنی بر انتقال تیم لیگ برتری گسترش فولاد تبریز به ارومیه منتشر شد که این خبر اساساً تکذیب و بر اساس اظهارات نماینده تبریز مشخص شد که امتیاز گسترش فولاد به ماشین سازی تبریز منتقل شده و نماینده تبریز در لیگ دسته اول با تغییر نام به «نود ارومیه» به آذربایجان غربی واگذار شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی