نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابت شدیدی بین کیلور ناواس و تیبو کورتوا برای ایستادن درون دروازه تیم قهرمان اروپا وجود دارد.

کورتوا- ناواس؛ جنگ هر روزه در تمرینات
به گزارش خبرورزشی،  نگاهی به تمرینات این روز‌های رئال‌مادرید در مجموع والدبباس، به وضوح نشان می‌دهد رقابت شدیدی بین کیلور ناواس و تیبو کورتوا برای ایستادن درون دروازه تیم قهرمان اروپا وجود دارد. این رقابت زیر نظر جولن لوپتگی سرمربی تیم صورت می‌گیرد و او می‌خواهد از چنین رقابتی که بین دو دروازه‌بان مطرح او به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد.
ناواس می‌خواهد از جایگاهی که در سه فصل گذشته در اختیار داشته دفاع کند، سه فصلی که در آن سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان برای کهکشانی‌ها به دست آمده و به همین دلیل ناواس به هیچ عنوان نمی‌خواهد جلوی رقیب بزرگ خود کوتاه بیاید و عقب‌نشینی کند. او که همیشه در تمرینات سختکوش بوده در این مقطع بر فشار تمرینات خود اضافه کرده و با انگیزه فوق العاده‌ای قصد رقابت با کورتوا را دارد.
از سوی دیگر کورتوا، دروازه‌بان سابق چلسی که به عنوان بهترین دروازه‌بان حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ پا به سانتیاگو برنابئو گذاشته، انگیزه مضاعفی دارد که هم جایگاه شماره یک رئال را به دست بیاورد و هم در تیم جدیدش به قهرمانی‌های زیادی برسد. او به خوبی با این فضا آشناست. فضایی که در آن باید با یک دروازه‌بان تثبیت شده در تیم، رقابت کند. سال ۲۰۱۴ وقتی او به چلسی رفت، پتر چک جایگاهی ثابت و دست‌نیافتنی در استمفوردبریج داشت، اما شایستگی‌های کورتوا باعث شد جایگاه شماره یک به او برسد و در نهایت، پتر چک مجبور به ترک چلسی و رفتن به آرسنال شد.
همه کسانی که این روز‌ها تمرینات رئال‌مادرید را زیر نظر دارند، به ویژه خبرنگاران رسانه‌های مختلف به این موضوع اشاره کرده‌اند که مهم‌ترین و برجسته‌ترین نکته در تمرینات مادریدی‌ها رقابت سختی است که بین دو دروازه‌بان تیم در جریان است و لوپتگی که خودش زمانی دروازه‌بان بوده، با دقت تمام عملکرد این دو گلر را زیر نظر دارد تا بتواند بهترین تصمیم را در این مورد بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی