نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

می‌دانیم که شما هم مثل ما حال‌تان بد می‌شود که برای صد هزارمین بار این سؤال تکراری و بی‌جواب را بخوانید، ولی تا وقتی مشکل حل نشده مگر نباید آن را یادآوری کرد؟! «این خارجی‌ها را چه کسانی می‌آورند؟!»

هیچ‌کدام این‌ها «تیام» نمی‌شوند

به گزارش خبرورزشی ، شماره روز سه‌شنبه ۶ شهریور خبرورزشی و مصاحبه همکاران‌مان با الحاجی گرو مهاجم جدید استقلال: «برابر السد گل می‌زنم». این مهاجم را خریدند تا به همراه نیومایر جای خالی تیام را پر کنند. تیام در بازی دوم خود برای استقلال گلزنی را شروع کرد و ظرف ۱۰، ۱۲ مسابقه به اسطوره گلزنی و محبوب دل‌ها تبدیل شد. او پسرخاله کسی نبود و سابقه‌ای هم در فوتبال نداشت، اما «فوتبالیست» بود و همه این را در «عمل» و «درون چمن» دیدند.
حاجی گرو چه؟! نیومایر چه؟! به نظر فقط دو نفر به صف طولانی «ستاره‌های کاغذی» خودمان اضافه کرده‌ایم که هنری جز «الفاظی» در رسانه‌ها و زندگی در «فضای مجازی» ندارند و تنها تفاوت آن‌ها با هنرمندان (!) خودمان این است که به «دلار» از استقلال «شکایت» خواهند کرد! و به همین دلیل باید پول‌شان را سریع‌تر از بازیکنان خودی بدهیم، چون خودی‌ها را می‌توان سر دواند و فوقش اگر مصاحبه‌ای کنند به آن‌ها یادآوری می‌کنیم «نخودی» بودند و تاجی به سر استقلال و فوتبال ایران نزدند، اما با «دلال» این غریبه‌ها نمی‌شود شوخی کرد!
صحبت از دلال شد... نگاهی به خارجی‌های السد بیندازید و مقایسه کنید؛ بغداد بونجاح، کیم، ژاوی و گابی چه کردند و آن وقت الحاجی گرو، نیومایر، طارق عراقی و هر کس که به عنوان نفر چهارم بیاید و طبعاً از «همان مسیر» مشخص خواهد آمد و دلالش همانی است که دست‌پخت او را تا الان چشیده‌ایم! می‌دانیم که شما هم مثل ما حال‌تان بد می‌شود که برای صد هزارمین بار این سؤال تکراری و بی‌جواب را بخوانید، ولی تا وقتی مشکل حل نشده مگر نباید آن را یادآوری کرد؟! «این خارجی‌ها را چه کسانی می‌آورند؟!»
آن‌ها که برای تیم‌ها و فوتبال ما هیچ سودی ندارند پس حتماً جایی دیگر و برای کسانی دیگر «سود» دارند که اگر «واردات» هر چیزی به ایران قطع شود، واردات خارجی بنجل به فوتبال قطع نخواهد شد...
همه دنیا برای پوشش ضعف و تقویت خود - جایی که نیروی داخلی لازم را ندارند- از خارج نیروی خبره می‌آورند. چرا ما دلار می‌دهیم (همان دلاری که دیگران و قطری‌ها می‌دهند) و کسانی را می‌آوریم که نصف جوانان خودمان نیستند و بعد می‌روند شکایت می‌کنند و آبروی ایران را هم می‌برند؟! چرا یک بار هم که شده- برای خاطره و دورهمی- با یک مدیر یا یک دلالی که این‌ها را به بیت‌المال تحمیل می‌کنند، برخورد نمی‌شود؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی