۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت اسپورت اف‌ام یونان از حضور ملی‌پوش ایرانی در هواپیمای بازگشت کاروان تیم فوتبال المپیاکوس به آتن پس از پایان بازی برابر حریف انگلیسی در لیگ اروپا خبر داد.

به گزارش   خبرورزشی ، سایت اسپورت اف‌ام یونان، ساعتی قبل گزارش داد که کریم انصاری‌فرد بر خلاف خبر روزنامه گاردین انگلیس مبنی بر سفرش به شهر فورست جهت عقد قرارداد با تیم ناتینگهام فارست در هواپیمای حامل کاروان تیم المپیاکوس حضور دارد و به یونان باز می‌گردد.

در این میان سایت خبری باشگاه المپیاکوس از عقد قرارداد احتمالی کریم انصاری‌فرد با تیم ناتینگهام فارست انگلیس در روز پایانی فصل نقل‌وانتقالات تابستانی اروپا خبر داد. انتقالی که قرضی خواهد بود.

سایت روزنامه ناتینگهام‌پست نیز بر خلاف خبر سایت اسپورت اف‌ام یونان نوشت: شاید باشگاه المپیاکوس به ناتینگهام‌ فارست جهت تقویت خط حمله‌اش با انتقال قرضی کریم انصاری‌فرد، مهاجم 28 ساله ایرانی کمک کند.

بر اساس این گزارش، تیم‌های هلندی اوترخت و هیرنوین نیز تمایل جدی خود را برای عقد قرارداد با کریم انصاری‌فرد ابراز کرده‌اند. این ملی‌پوش ایرانی در نخستین بازی فصل جدید سوپر لیگ یونان خارج از فهرست 18 نفره المپیاکوس قرار گرفت. در بازی لیگ اروپا نیز فقط برای دقایقی اندک برابر برنلی انگلیس به میدان رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی