نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چه بسا که اگر پرسپولیس این همه براى بردن تحت فشار نبود، نساجى هم در آزادى مزد بازى خوب و همه‌جانبه اش را مى‌گرفت!

خبرورزشی/ اردشیر لارودی: ١- پرسپولیس که باید در لیگ برتر برنده مى‌شد تا بیشتر از این عقب نماند، با شدت بخشیدن به پرسینگ پرشدتش، یک حریف قابل احترام - نساجى قائمشهر- را اسیر خواست خود کرد!
چه بسا که اگر پرسپولیس این همه براى بردن تحت فشار نبود، نساجى هم در آزادى مزد بازى خوب و همه‌جانبه اش را مى‌گرفت! ولى چه باید کرد که برانکو خود ناچار بود از پاره کردن و بریدن نوار تساوى‌هاى پى‌درپى! برانکو ناچار بود از برنده شدن، ولو با حالت عصبى کم دیده شده!
برانکو که در میانه میدان و در وسط زمین بازیکنى که اهل توپ نگهدارى باشد نداشت، دم به دم بر شدت عمل مردانش افزود و لحظه به لحظه بر شتاب و شدت بازى‌اش!
دقایق پایانى بازى نشان داد که ترس برانکو، بى‌دلیل و از سر ترسیدن نبود! جناب ایوانکوویچ، ذات بازى‌هاى اینچنانى را مى‌شناخت و مى‌دانست نساجى، قادر به زدن یک گل در هر لحظه هست، پس باید دو گل پیش مى‌افتاد! کارى که ماهینى خونسرد، زمینه‌سازش شد!
پرسپولیس فردا، با اعتماد به نفس وارد زمین مى‌شود!
پوست‌اندازى و دیگر شدن
٢- برخورد ملوان و سپیدرود، از آن برخوردهاى ویژه بود! نبردى که هر گوشه اش تماشا داشت غیر از عملکرد گهگاهى تماشاگرانى که انگار سوراخ دعا را گم کرده بودند! به جاى کمک به تیم خود و به جاى قوت قلب دادن به اینان، آن کار دیگر را انجام مى‌دادند!
سپیدرود، بازى دشوارى را به سود خود تمام کرد! على کریمى در قالب یک مربى جوان، خوش‌قواره‌تر و مسلط‌تر به خود نشان داد! تیمى که در بندرانزلى برنده مسابقه‌اى شد که سخت بود و پرمکافات، شباهت کمى به تیم بى‌روح حاضر در لیگ برتر -٦ بازى اول که با دو امتیاز تمام شد- نداشت!
کریمى، کار با روان مردان سپیدرود را هم بلد شده است! کریمى تغییر دادن بازى سپیدرود را هم، در حین بازى و در خلال مسابقه، به خوبى یاد گرفته است!
على کریمى را دیدیم که با چشمانى بینا و نگاهى نافذ، به راهبرى سپیدرود مى‌پرداخت و مى‌توانست! براى سپیدرود، این طلیعه‌اى بود از یک دوران متفاوت!
درباره ملوان که پابه‌پاى سپیدرود و در دقایقى به مراتب هم بهتر بازى کرد، جام حذفى را یک نشانه قابل قبول از حرکت براى صعود دیدیم! تیمى که حرف‌ها دارد!
سپاهان برنده ولى ناخشنود
٣- سپاهان کار را زود تمام کرد ولى همچنان در لحظات خاصى از بازى، هنوز به خامى مى‌زند و ناپخته نشان مى‌دهد! عیب وارده بر سپاهان را مى‌توان چنین بیان کرد:
خودش را خوب مى‌شناسد و از خود توقع بیشترى دارد! سپاهان از سپاهان راضى نیست! هم بازى سپاهان و هم اشکالات وارده، این داورى را براى سپاهان قابل قبول‌تر مى‌کند!
آیا تغییرات وارده در خط هافبک، بازى اصفهانى‌پسندى به بازى سپاهان مى‌بخشد؟ آینده نشان مى‌دهد که آرى یا خیر؟
کرار، فرشته نجات
٤- سخت‌جانى نفت آبادان یک طرف، بازى مؤثر، بازى تماشایى و بازى همه‌جانبه جاسم کرار براى آبادانى‌ها، طرف دیگر! کرار به تنهایى، جبران مى‌کند تمام یا حداکثر کمبود‌ها را. کرار فرشته نجات است براى تیم نفت که دسته گل‌هاى فراوانى را تقدیم همه مى‌نماید!
جان توشاک در آبادان، خودش بازى برده را باخت و خودش هم زیر بار این شکست رفت! تعویض‌هاى تراکتورسازى، آتش باخت را به دامن این تیم انداخت! نتیجه‌اى که نتایجش، شاید تکان‌دهنده باشد!
اخراج هضم‌نشدنى مسعود شجاعى و واکنش تنش‌زاى دژاگه بعد از تعویض، به اندازه ٢ گل جاسم کرار دیدنى و فراموش‌نکردنى بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی