نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تیم دسته اولی استقلال جنوب و تیم دسته دومی مقاومت تهران که با حذف تیم فرهاد کاظمی همراه بود حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت.

به گزارش خبرورزشی، مرتضی کرمانی‌مقام با انتقاد از عملکرد داور گفته بود داور نباید برای گذراندن دوران سربازی به باشگاه‌های نظامی برود. او همچنین از داوری بازی به شدت گله کرد! سخنگوی کمیته داوران در واکنش به این انتقاد کرمانی‌مقام گفت: «داور سرباز باید ۲۱ تا ۲۲ سال سن داشته باشد در حالی که ما از داوران با این شرایط سنی برای قضاوت بازی تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی استفاده نمی‌کنیم. از سویی اگر باشگاهی داوری را سراغ دارد که برای گذران خدمت به باشگاه نظامی رفته است می‌تواند این را به ما اطلاع دهد.»
در این مسابقه تیم دسته دومی مقاومت تهران با یک گل پیروز شد. داور این بازی علی میرغفاری از کارمندان فدراسیون فوتبال بود. البته او در جریان این بازی برای تیم استقلال جنوب پنالتی گرفت که این پنالتی را امیرحسین فشنگچی از دست داد.
حال این سؤال پیش می‌آید که آیا علی میرغفاری داور این بازی سرباز است؟ میرغفاری ۳۷ ساله دوران خدمت را در ارتش سپری کرده و او در حال حاضر سرباز به شمار نمی‌رود. میرغفاری همان‌طور که سخنگوی کمیته داوران بدان اشاره کرده کارمند فدراسیون فوتبال است و اصلاً ارتباطی با باشگاه مقاومت ندارد. سیدرضا غیاثی، مرتضی کرمانی‌مقام و همچنین دیگر اعضای کادر فنی استقلال جنوب را به حضور در فدراسیون فوتبال برای بررسی صحنه‌های بازی این تیم با مقاومت تهران دعوت کرد. این برای اولین بار بود که کمیته داوران کادر فنی یکی از تیم‌های معترض را به حضور در فدراسیون فوتبال دعوت می‌کرد. به نظر می‌رسد این سیاست برای این است که کادر فنی تیم استقلال جنوب آرام شود و به این نتیجه برسد که برای حرف‌هایش در فدراسیون فوتبال گوش شنوایی وجود دارد.
اما به هر صورت همان‌طور که اشاره شد حضور علی میرغفاری در باشگاه مقاومت برای گذراندن دوران خدمت صحت ندارد. جالب اینکه مقاومت زیر نظر سپاه اداره می‌شود در حالی که علی میرغفاری دوران سربازی را در ارتش سپری کرده است. جالب اینکه او سال‌ها پیش خدمت خود را سپری کرده است به این خاطر که ۳۷ سال سن دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی