نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران ایرانی معمولاً برای راضی نگه داشتن افکار عمومی بوقچی‌پروری می‌کنند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی: در ورزش ایران پست‌ها به شکل خاصی تقسیم می‌شود که به نمونه‌هایی از آن‌ها در زیر اشاره می‌شود.
۱- انتخاب مدیران معمولاً با رابطه است (مگر آن که اسثنائاً خلافش ثابت شود) فرد انتخاب‌کننده نگاه می‌کند ببیند چه کسی با خودش همسوتر یا فامیل‌تر است و او را انتخاب می‌کند.
۲- مدیری که انتخاب می‌شود عمدتاً آدم‌های خودش را به قول معروف با مینی‌بوس می‌آورد. یعنی از جمع مخالفان خودش کسی را انتخاب نمی‌کند (حتی اگر تخصص داشته باشند).
۳- مدیران معمولاً برای اینکه مخالفان خود را ساکت کنند به گنده‌ترین آن‌ها پست می‌دهند. در قدیم می‌گفتند باید شلوغ‌ترین شاگرد کلاس را مبصر کرد و مدیران ما گاهی اوقات از همین حربه برای ساکت کردن یکسری از مخالفان دانه‌درشت خود استفاده و حتی کلی هزینه می‌کنند و به قول معروف به آن‌ها حق‌السکوت می‌دهند.
۴- یکی از راه‌های مدیریت در ورزش ایران داشتن رسانه‌هاست در نتیجه مدیران باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها و... معمولاً به روش‌های متنوع پست‌هایی هم به عناصر رسانه‌ای می‌دهند تا اگر حمایتی از آن‌ها نمی‌شود، حداقل انتقاد هم نشود (این روش در تمام سال‌های گذشته به شدت جواب داده است).
۵- مدیران معمولاً برای راضی نگه داشتن افکار عمومی بوقچی‌پروری هم می‌کنند. در کنار آن به یکسری آدم‌ها هم حکم می‌دهند که به این‌ور و آن‌ور وصلند. در نتیجه عمر مدیریت خود را افزایش می‌دهند و در واقع با حکم‌هایی که خیرات می‌شود، خود را گارانتی می‌کنند. حالا این که حکم‌های آن‌ها چه ضرری به بیت‌المال می‌زند و یا چقدر به مجموعه کمک می‌کند، مهم نیست. مهم چند روز بیشتر ماندن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی