نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایرانپوریان به خبرورزشی گفت: من معتقدم قلعه‌نویی نگران تیم است و از بازیکنان توقع دارد تا آخرین ثانیه بجنگند.

به گزارش خبرورزشی، سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر موفق به شکست دادن فولاد خوزستان شد تا رفته رفته شاگردان امیر قلعه‌نویی خودشان را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی معرفی کنند. در ادامه گفت و گوی خبرورزشی با محمد ایرانپوریان می‌خوانید:
* بازی با فولاد چطور بود؟
بازی خوبی بود و خوشبختانه ۳ امتیاز مهم گرفتیم. ما بازی آسانی در پیش نداشتیم و فولاد هم جزو تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود ولی فکر می‌کنم در هر دو نیمه برتر از حریف بودیم.
* قلعه‌نویی بعد از بازی به این موضوع اشاره کرد که شما وقتی ۳ گل زدید از روی شکم‌سیری فوتبال بازی کردید. نظر خودت چیست؟
به هر حال این نظر امیرخان است و ما باید به آن احترام بگذاریم. ما سه گل به فولاد زدیم و دوست داشتیم بیشتر گل بزنیم ولی به هر حال آن‌ها هم از دروازه خودشان محافظت می‌کردند. من معتقدم قلعه‌نویی نگران تیم است و از بازیکنان توقع دارد تا آخرین ثانیه بجنگند. این توقع هم غیرمنطقی نیست و باید طوری بازی کنیم که قلعه‌نویی از تیم رضایت کامل داشته باشد.
* آیا با توجه به اینکه در نقش جهان خوب نتیجه نگرفته بودید، استرس نداشتید؟
مشکل خاصی وجود نداشت و ما راحت فوتبال بازی کردیم. به هر حال خوشحالیم هواداران هم شاهد برد سپاهان بودند و خوشحال و راضی به خانه‌هایشان برگشتند. من امیدوارم این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه داده و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.
* به نظر می‌رسد رفته رفته وارد کورس قهرمانی می‌شوید؟
تمام تلاش ما این است که بازی به بازی جلو برویم و هر هفته نتایج خوبی بگیریم. هدف‌مان این است جزو بالانشین‌ها باشیم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
* قبول داری خیلی‌ها از سپاهان توقع قهرمانی دارند؟
این به خاطر پیشینه سپاهان است و ما هم باید تلاش کنیم تا انتظارات را برآورده کنیم. به هر حال سپاهان در فوتبال ایران تیم بزرگی است و همه توقع دارند هر سال در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.
* چند درصد احتمال می‌دهی سپاهان قهرمان شود؟
هیچ تیمی از حالا نمی‌تواند ادعای قهرمانی داشته باشد. امسال مدعیان زیاد هستند و هر تیمی که کمتر اشتباه کند قهرمان خواهد شد. ما هم تلاش می‌کنیم کمترین اشتباه را داشته باشیم. بازیکنان ما باید بدانند حرف زدن از قهرمانی خیلی راحت است ولی مهم این است که در زمین مسابقه خودمان را نشان دهیم.
* اصلی‌ترین رقیب شما چه تیمی است؟
تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن، تراکتورسازی، سایپا و چند تیم دیگر برای گرفتن قهرمانی و سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند.
* از عملکرد خودت تا اینجا راضی هستی؟
من تلاش می‌کنم خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم و مربیان باید در مورد عملکردم نظر بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی