نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سابق پرسپولیس درباره نتیجه دربی گفت: پرسپولیس این بازی را با اختلاف یک گل خواهد برد.

به گزارش خبرورزشی، سپهر حیدری در مورد برد پرسپولیس در مقابل الدحیل اظهار کرد: این بازی‌ها از جمله مسابقاتی است که هر چند سال یکبار پیش می‌آید و حالت حماسی و معجزه دارند مانند همان قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم که مردم و هواداران را بسیار شاد کرد و از جمله پیروزی‌هایی بود که به دل همه نشست. این برد از آن دسته از برد‌هایی بود که همه به آن افتخار کردیم و افتخار کردیم که پرسپولیسی هستیم و این تیم را دوست داریم. البته دوست داشتم استقلال نیز صعود کند و هواداران این تیم هم خوشحال شوند، اما متاسفانه با یک اشتباه نتوانستند از سد السد عبور کرده و به جمع ۴ تیم راه پیدا کنند.
مدافع سابق پرسپولیس در مورد دربی پیش رو نیز افزود: دربی شرایط خاص خود را دارد و قابل مقایسه با هیچ مسابقه‌ی دیگری نیست البته این را باید بگویم که پرسپولیس از هر نظر شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد البته شرایط قبل از دربی دو تیم ملاک خوبی برای سنجش قدرت دو تیم نیست و استقلالی‌ها هم تلاش خواهند کرد با برد در دربی اتفاقات بد چند روز اخیر را جبران کنند. در کل بازی بسیار حساسی است و هر دو تیم محتاج برد در این دربی نیز هستند.
وی در مورد بازیکنان تاثیرگزار این بازی نیز اضافه کرد: فوتبال در این سال‌ها تبدیل به یک بازی گروهی شده و نمی‌شود یک بازیکن را به عنوان ستاره‌ی دربی معرفی کرد. البته پیش بینی می‌کنم بازیکنی در دربی گل خواهد زد که کمتر کسی تصور می‌کند این بازیکن گل بزند.
حیدری در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه دربی نیز بیان کرد: به نظر من بازی نزدیکی را شاهد خواهیم بود و پرسپولیس این بازی را با اختلاف یک گل خواهد برد.
کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان یک کری هم با استقلالی‌ها داشته است: هواداران استقلال قابل احترام هستند و در این تیم دوستان زیادی داشتیم، اما من فکر می‌کنم با تمام کمبود‌هایی که برانکو با آن روبروست پرسپولیس با ۵۰ درصد توان خود هم قادر به شکست دادن استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی