۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پرسپولیس درباره دیدار با استقلال گفت: اهل پیش بینی نیستم، اما بازی را می‌بریم.

به گزارش خبرورزشی، شایان مصلح در حاشیه تمرین پرسپولیس درباره کمبود نفرات این تیم اظهار داشت: کار ما سخت است، اما هر باری که مصاحبه کرده ام گفته ام که جوانان خوبی داریم. مثل آدام که خودش را نشان داد. استقلال بازیکنان خوبی خرید و ما محروم بودیم. این محرومیت با اینکه مشکل ساز بوده، اما ما هم توانسته ایم نتایج خوبی بگیریم و جایگاه خوبی داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: قطعا در ادامه بالاتر می‌آییم. ۱۳ یا ۱۴ بازیکن هستیم که بیشتر بازی می‌کنیم. ان شالله تا نیم فصل که بقیه اضافه می‌شوند بهتر کار می‌کنیم و نتایج درخوری کسب کنیم.
مصلح درباره سابقه بازی در پایه‌های استقلال گفت: من ۴ سال در پایه‌های استقلال بازی کردم. محمد انصاری و نفرات دیگر هم همینطور بوده اند که سابقه بازی در تیم‌های پایه تیم رقیب را داشته اند. الان در پرسپولیس بازی می‌کنم. ما به دنبال موفقیت پرسپولیس هستیم. ۴ سال در آنجا بودم و اهل کری خواندن نیستم. این احترام باید متقابل باشد و خدا را شکر تا حالا بی حرمتی از سوی هواداران استقلال به من نشده است.
وی در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی بیان داشت: اهل پیش بینی نیستم، اما بازی را می‌بریم. فکر می‌کنم با نتیجه ۱-۰ برنده شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی