۰
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ورزش و در فدراسیون‌ها نزدیک به ۱۳ فدراسیون رئیس بازنشسته یا بازایستاده داریم. معاون و نایب‌رئیس و دبیر تا دل‌تان بخواهد. بروند تا تحصیلکرده‌های ورزش بیایند و در رشته خود مشغول به کار شوند، اما انصافاً بروند.

خبرورزشی/ جهانگیر کوثری: موقعیت و شرایط جامعه ما از نظر بیکاری و اقتصادی برای همگان قابل درک است. فارغ‌التحصیلان دانشکده‌های معتبر کشور بیکار و یا اکثر آنان به شغلی غیر از رشته تحصیلی خود مشغولند. دانشجوی برجسته دانشکده شریف را سراغ دارم که در سبزه‌میدان‌ها تو کار سکه است! نمونه‌های بسیار از عمق فاجعه بیکاری و شرایط اقتصادی جامعه خبر می‌دهد. اینان تحصیلکرده‌ها و درس‌خوانده‌های امروز جامعه‌اند. بروید سراغ کم‌سوادان و بی‌سوادان و قشر واخورده جامعه که بدجوری با نداری‌ها دست به یقه‌اند! گرانی بی‌دلیل، تورم توهم‌زا، افزایش قیمت سکه، دلار، خانه، زمین، تن ماهی! به کجا چنین شتابان؟ چه کسی گفت که ما تورم نداریم؟ خب در چنین شرایطی بازنشسته‌ها، البته بازایستاده‌ها که برای چندمین بار در چند پست، شغل و مقام مشغول به کارند و تحصیلکرده‌های دانشگاه شریف همه بیکار. چه نوبرانه بود آن هشت سالی که هم چاه‌های نفت خالی شد، هم دکل‌ها گم شد و هم طلا در ترکیه پیاده شد و بحران آغاز شد و سپس زنجانی آمد با پول‌هایش.
بگذریم، در ورزش و در فدراسیون‌ها نزدیک به ۱۳ فدراسیون رئیس بازنشسته یا بازایستاده داریم. معاون و نایب‌رئیس و دبیر تا دل‌تان بخواهد. بروند تا تحصیلکرده‌های ورزش بیایند و در رشته خود مشغول به کار شوند، اما انصافاً بروند. این بخشنامه مستمسکی نشود برای مسئولان بزرگتر که رؤسای فدراسیون‌های مخالف‌گوی خود را کنار بگذارند. مجلس تصویب کرده است، شورای نگهبان هم تأیید و باقی می‌ماند خداحافظی! یعنی این رؤسا می‌روند و یا باز ایستاده‌اند. اگر وزارت ورزش این حرکت را شروع کند، بقیه وزارتخانه‌ها خجالت می‌کشند و بخشنامه صادر شده را جدی می‌گیرند و دل‌شان برای ۵ میلیون بیکار می‌سوزد! نمی‌خواهم آمار بیکاران بخش‌های کشاورزی، صنعتی و آزاد را برای‌تان بنویسم. تقاضا داریم بازایستاده‌های ورزش با احترام خداحافظی کنند تا راه برای تحصیلکرده‌های ورزش باز شود. آقای وزیر از کدام فدراسیون شروع می‌کنید تا بقیه از آن تبعیت کنند؟ البته شاید تعدادی از این رؤسا دلیل قانونی برای ماندن داشته باشند که در تبصره‌های این قانون به آن اشاره رفته است. استقبال می‌کنیم از این قانون و انجام آن.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی