نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به خاطر میخی نعلی افتاد، به خاطر نعلی اسبی افتاد، به خاطر اسبی سواری افتاد، به خاطر سواری، جنگی شکست خورد، به خاطر شکستی مملکتی نابود شد.

خبرورزشی/ علی بنی‌شیخ‌الاسلامی: مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس مدیر استادیوم ۵۰ هزار نفری پارس را از کار برکنار کرد! حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این باره می‌گوید: «متأسفانه در بازی فجر‌سپاسی- قشقایی شاهد اتفاقاتی بودیم که جا دارد از مردم استان فارس معذرت‌خواهی کنم. در موضوع خاموشی، برق منطقه قطع شد و ارتباطی با ورزشگاه نداشت هرچند مدیر ورزشگاه باید ژنراتور‌ها را چک می‌کرد. در خصوص نصب تابلوها، کم‌توجهی و بی‌دقتی از جانب مدیریت ورزشگاه بوده چراکه این کار باید در روز‌های گذشته یا بعد از بازی انجام می‌شد نه اینکه حین بازی این کار انجام شود. جای تعجب است که چگونه مسئولان ورزشگاه اجازه ورود جرثقیل را داده‌اند.»
چه خوب همه مدیران در ورزش مثل مدیر کل ورزش جوانان استان فارس بودند. بی‌شک از این پس هر کس مدیر ورزشگاه پارس شود همه پیش‌بینی‌ها را برای برگزاری یک بازی خوب خواهد داشت و همه تأسیسات استادیوم را از پیش چک خواهد کرد و حتی با برق منطقه هماهنگ می‌کند که در ساعت بازی برق را قطع نکند.
در این فوتبال چه اتفاقاتی که رخ نداد. بازیکن دو اخطاره هم برای تیم سپاهان و هم برای تیم امید بازی کردند و این دو تیم از لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی المپیک حذف شدند، اما آب از آب تکان نخورد! می‌شود اتفاقات دیگری را هم بر زبان آورد. حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا. جرایم جبران‌ناپذیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی فیفا به دلیل سهل‌انگاری مدیران داخلی.
چرا در کشور‌های توسعه یافته همه مدیران همانند مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس برخورد می‌کنند؟ ژاپنی‌ها یک ضرب‌المثل دارند که می‌گوید: به خاطر میخی نعلی افتاد، به خاطر نعلی اسبی افتاد، به خاطر اسبی سواری افتاد، به خاطر سواری، جنگی شکست خورد، به خاطر شکستی مملکتی نابود شد و همه این‌ها به خاطر کسی بود که میخ را خوب نکوبیده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی