نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهرام محمودی به خبرورزشی گفت: امسال شاید بازی‌ها جذاب و هیجان‌انگیز باشد، اما کیفیت لیگ پایین می‌آید.

خبرورزشی/مهری رنجبر: شهرام محمودی پشت‌خط‌زن ملی‌پوش سابق بعد از سبک و سنگین کردن پیشنهادات، به اردکان کوچ کرد. کوچ کرد تا فصل جدید لیگ برتر والیبال با لباس خاتم اردکان به زمین برود. تیمی که به نظر سوپراستار والیبال تیم خوبی است، اما بدون بازیکن ذخیره. همین مسئله کار او را سخت‌تر می‌کند چراکه به قول خودش بار اصلی خط حمله تیم خاتم را به دوش می‌کشد. به نظر او این فصل لیگ برتر با فصل‌های قبل خیلی فرق دارد: «شاید بازی‌ها جذاب و هیجان‌انگیز باشد، اما کیفیت لیگ پایین می‌آید.»
* چطور امسال با خاتم اردکان قرارداد بستید؟
پیشنهاد زیاد داشتم، اما هم تیم‌ها خوب نبود و هم مبلغ پیشنهادی قرارداد بالا نبود، اما شرایط خاتم برایم راحت‌تر و بهتر بود و به توافق رسیدم.
* تیم خاتم با فصل قبل خیلی فرق کرده؟
خاتم امسال تیم خوبی است. من، فرهاد نظری‌افشار، وادی، سیامک مرندی، حسین ولایی و بهمن جهاندیده با آن قرارداد بسته‌ایم. البته هنوز تیم تکمیل نشده و بازیکن می‌خواهد، اما مشکل اینجاست که بازیکنی بیرون نمانده است. چون خاتم دیر کار را شروع کرد بنابراین برای انتخاب بازیکن کمی به مشکل خورد.
* با این شرایط، کار سختی در لیگ دارید؟
واقع‌بینانه نگاه کنیم، تیم ما از نظر مهره ضعیف‌تر از شهرداری ورامین، پیکان و سایپاست چراکه بازیکن کمتری داریم. یعنی اصلاً بازیکن ذخیره نداریم و بنابراین هیچ کدام از بازیکنان نباید مصدوم یا مریض شوند. اگر خدا ناکرده کسی سرما بخورد، جایگزین نداریم و همین مسئله کار را سخت می‌کند.
* پس امیدی برای تکرار نایب‌قهرمانی فصل قبل ندارید؟
ما همه تلاش‌مان را برای بهترین نتیجه می‌کنیم. شاید باید بگوییم فینال، اما واقع‌بینانه باید با این وضعیت بین چهار تیم اول جدول باشیم چراکه صعود به فینال کمی مشکل است. با این حال ما اصلاً ناامید نیستیم و با نتیجه کم هم قانع نمی‌شویم.
* در نبود ذخیره، انگار در خاتم همه بار تیم روی دوش تو است؟
متأسفانه بله. البته یکی از بازیکنان جوان را آورده‌اند، اما نمی‌شود خیلی توقع داشت. به هر حال با این شرایط بار حمله تیم روی دوش من است. هر چند بچه‌های دیگر مثل حسین ولایی هم هست. به هر حال تیم یکدست و خوبی داریم اگرچه کامل نیست و تنها ایراد فاصله زیاد بازیکنان فیکس با ذخیره‌هاست.
* لیگ را در نبود بازیکنان ملی‌پوش چطور می‌بینی؟
به نظرم این فصل بازی تیم‌ها نزدیک به هم است و هیجان‌انگیز. شاید هم جذاب شود. امسال بازی یک‌طرفه نداریم، اما فکر می‌کنم لیگ کیفیت پایین‌تری نسبت به قبل داشته باشد چراکه وقتی بازیکنان خوب و سطح بالا در لیگ کمتر باشند، ناخودآگاه کیفیت لیگ هم پایین می‌آید. از طرفی به خاطر گرانی ارز و مشکلات مالی باشگاه‌ها نمی‌توانند بازیکن خارجی بگیرند و بنابراین این مسئله هم در تنزل سطح لیگ دخیل است. از طرف دیگر بازیکنان لیگی به خاطر سطح متوسط لیگ مثل لژیونر‌ها نمی‌توانند پیشرفت کنند و کارشان برای حضور در تیم ملی سخت‌تر می‌شود.
* اما خیلی‌ها معتقدند تقسیم بازیکنان بین تیم‌ها خوب است؟
این اتفاق شاید لیگ را جذاب کند، اما به نظرم به جز دو، سه تیم بالای جدول و پایین جدول، این اتفاق باعث می‌شود که جنگ تمام‌عیار بین تیم‌های وسط جدول باشد. یعنی تیم‌های سوم تا دهم جدول.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی