۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سپاهان اصفهان درباره افتتاحیه رقابت‌های پیشکسوتان تهران گفت: پا به توپ که نشدیم فقط راه رفتیم و یاد گذشته‌ها را زنده کردیم.

به گزارش خبرورزشی،  سفر کوتاه به تهران بعد از برتری مقابل نساجی در رقابت‌های جام‌حذفی و صعود به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها با سپاهان، توأم شد با روز افتتاحیه رقابت‌های پیشکسوتان تهران با عنوان جام یونس شکوری. امیر قلعه‌نویی که سال‌ها بود در این رقابت‌ها پا به توپ نشده بود این بار، اما در جمع قدیمی‌ها حاضر شد و برای دقایقی در جدال افتتاحیه به یاد گذشته‌های نه چندان دور در ورزشگاه خاطره‌انگیز امجدیه در مستطیل سبز دیده شد. به همین بهانه گفت‌وگویی با سرمربی سپاهان انجام دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.
* بالاخره پا به توپ شدید؟
(با خنده) پا به توپ که نشدیم فقط راه رفتیم و یاد گذشته‌ها را زنده کردیم.
* سال‌ها بود در مسابقات پیشکسوتان حضور نداشتید.
حضور در این جمع بزرگ افتخار است، اما همزمانی مسابقات با تمرینات و بازی‌های باشگاهی و غیبت در تهران این اجازه را نمی‌داد، اما این بار همه چیز با هم جور شد که بتوانم به افتخار بودن در کنار این عزیزان نائل شوم.
* برای بازی دلتنگ نشده بودید؟
مگر می‌شود کسی که تمام زندگی اش با فوتبال عجین شده دلش برای این‌گونه بازی‌ها تنگ نشود؟! اما باور کنید زانو‌های خراب این اجازه را نمی‌دهد و در این بازی هم ما در کنار عزیزان و افتخارات تاریخ فوتبال ایران فقط راه رفتیم و به یاد گذشته خندیدیم.
* تصاویر منتشر شده نشان از مصدومیت شما در برخورد با محمد پنجعلی داشت.
مصدومیت؟ گفتم که بازی نمی‌کردیم فقط راه می‌رفتیم پس صحنه جدی نبود. گرچه اعتراف می‌کنم کتک خوردن و مصدوم شدن جلوی این پیشکسوتان و اساتید هم شیرین است.
* از وضعیت سپاهان چه خبر، همه چیز رو به راه است؟
خدا را شکر، تعطیلات را می‌گذرانیم و تمرینات را طبق برنامه در دستور کار داریم تا تیم از فرم مطلوب خارج نشود.
* نساجی را بردید و به جمع هشت تیم برتر حذفی رسیدید.
سخت بردیم، اما بردیم. نساجی واقعاً تیم خیلی خوبی نشان داد و حسابی اذیت‌مان کرد که جا دارد به آن‌ها به خاطر این نمایش تبریک بگویم. خدا را شکر ما شرمنده هواداران اصفهانی نشدیم و ثابت کردیم که اهداف بزرگی در سر داریم.
* حالا برای هر دو جام مدعی هستید، اتفاقی که طرفداران سپاهان مدت هاست در انتظار آن هستند.
تمام مجموعه سپاهان کار را با اهدافی استارت زدند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بازگرداندن تیم به جایگاه واقعی اش بود، چون با هیچ منطقی جور در نمی‌آید تیمی مثل سپاهان در رده چهاردهم جدول بایستد. من در خصوص قهرمانی و مدعی بودن حرف‌هایم را چند روز پیش زدم و دیگر تکرار نمی‌کنم. تنها می‌گویم این تیم پتانسیل زیادی دارد تا بتواند باعث شادمانی طرفدارانش شود. البته کمی صبوری نیاز است تا همه با سپاهان رؤیایی روبه‌رو شوند، تیمی که می‌تواند تمام خاطرات خوش سال‌های گذشته را تکرار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی