۰
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس بیش از استقلال و هر تیم دیگری محل حضور ستاره‌هایی بوده که به تدریج ناپدید شده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، بازیکنانی که همه فکر می‌کردند روزی قرار است زندگی برای آن‌ها پر از اتفاقات خوب باشد، اما نشد. از دروازه‌بانی که در بهترین شهرآورد سرخابی‌ها بازی کرد تا بازیکنی که عکس تقابلش با مسی هنوز بک‌گراند تلفن همراهش است.
دروازه‌بان؛ حسین هوشیار
سنگربان شهرداری یاسوج با درخشش مقابل استقلال در جام حذفی بلافاصله بعد از بازی راهی باشگاه پرسپولیس شد و با رویانیان قرارداد بست و فکر کرد بخت و اقبالش از همین‌جا باز شده است. او که قبل از این ماجرا‌ها فقط درون دروازه پیام مشهد و شهرداری یاسوج ایستاده بود، حتی سابقه حضور در لیگ برتر هم نداشت، اما دنیزلی در بین انتخاب معمارزاده و هوشیار به او اعتماد کرد و در شهرآورد معروف ۳ بر ۲ او را درون دروازه قرار داد تا بهترین، اولین و آخرین اتفاق خوب زندگی او رقم بخورد.
هوشیار سال بعد به ابومسلم با غلام پیروانی در لیگ دسته اول پیوست و نیمکت‌نشین شد و کم‌کم از بین رفت تا نهایتاً به سنگ‌بری خانوادگی‌اش برگردد و حالا حتی کسی شاید یادش نیاید که هوشیار «که بود و چه کرد؟»
ستاره‌های فراموش‌شده پرسپولیس؛ از یادرفته‌ها!
مدافع؛ میثم حسینی
موطلایی سوگلی علی دایی در خط چپ دفاعی پرسپولیس خیلی بی‌حاشیه می‌ایستاد و با شماره ۳ راه را برای نفوذ تیم حریف می‌بست. میثم حسینی، پایه‌گذار اختلاف دایی و محسن قهرمانی هم بود. او از معدود بازیکنانی بود که در هر ۲ تیم پایتخت بازی کرد تا اینکه راهی سیاه‎‌جامگان و مسیر فوتبالی‌اش عوض شد. حسینی ۱۲ دربی بازی کرده بود؛ آماری که برای خیلی‌ها دست‌نیافتنی است. او الان که هیچ‌کس از وی خبری ندارد، هنوز ۳۱ ساله است، اما تلفن همراهش حتی در دسترس دوستانش هم نیست و کسی نمی‌داند الان در نوشهر پیش خانواده‌اش زندگی می‌کند یا در خانه‌اش در بلوار فردوس تهران از تلویزیون به حسرت‌های فوتبالی‌اش خیره شده.
حسینی آخرین بار یک دقیقه بعد از ورودش به زمین مسابقه در دیدار نفت آبادان و سیاه‌جامگان مصدوم شد، دیگر کسی نفهمید کجا رفت و سرنوشتش چه شد؟
ستاره‌های فراموش‌شده پرسپولیس؛ از یادرفته‌ها!
هافبک؛ رضا حقیقی شاندیز
گران‌قیمت‌ترین و پرسروصدا‌ترین انتقال فوتبال رویانیان در زمان مدیریتش در پرسپولیس بچه شاندیز بود که آمده بود تا جای علی کریمی را در پرسپولیس پر کند. اتفاقاً جایش را در دل هواداران هم به عنوان یک بازیکن متعصب باز کرد، اما مسیر فوتبالی‌اش آن‌طور که باید، پیش نرفت.
رضا حقیقی‌شاندیز بعد از حضور کوتاه‌مدت مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ و قبل‌تر به محض ورود نامش به لیست تیم ملی، آرزو‌های بزرگش را فراموش کرد و از دور رقابت با سایر هافبک‌ها کنار رفت.
او به سیاه‌جامگان پیوست و بدون حتی یک بازی راهی صبای قم شد، آنجا هم دوام نیاورد و به لیگ تایلند رفت. بعد هم که به ایران برگشت پدیده‌ای شد و با یک درگیری به دسته اول یعنی شهرداری ماهشهر رفت تا این روز‌ها او را در سالن‌های فوتسال شاندیز ببینند و گاهی با او عکس یادگاری بگیرند.
ستاره‌های فراموش‌شده پرسپولیس؛ از یادرفته‌ها!
مهاجم؛ محمد عباس‌زاده
کشف بزرگ علی دایی حالا اوضاعش از بقیه ستاره‌های فراموش‌شده پرسپولیس بهتر است، او حالا نیمکت‌نشین نساجی مازندران است و این یعنی همچنان کج‌دار و مریز در لیگ برتر حضور دارد.
عباس‌زاده، اما قرار بود یکی مثل طارمی باشد، از لیگ دسته اول آمده بود تا ستاره پرسپولیسی باشد که گل نمی‌زد، اما علی‌رغم عملکرد خوبی که داشت، کم‌کم از جمع قرمز‌ها جدا شد و به راه‌آهن رفت و بدون اینکه توفیقی کسب کند، به خانه اصلی‌اش رفت و موفق شد. او دوباره به لیگ برتر برگشت، اما باز هم توفیقی نداشت تا این بار در بازگشت به نساجی هم نیمکت‌نشین باشد.
عباس‌زاده، اما هنوز نفس می‌کشد، هنوز محبوب هواداران پرسپولیس است و حداقل می‌دانند که کجاست و چه می‌کند، اما اتفاقی که باید به عنوان یک «ستاره» برایش می‌افتاد، نیفتاد.
ستاره‌های فراموش‌شده پرسپولیس؛ از یادرفته‌ها!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی