۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پلی‌میکر ژاپنی تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش قطعاً یکی از شانس های اصلی قهرمانی است.

به گزارش خبرورزشی، یوکیا سوگیتا پلی‌میکر ژاپنی تیم تراکتور که در بین همبازیانش به سوباسا معروف شده اولین مصاحبه اختصاصی اش را با خبرورزشی انجام می‌دهد. شنیدن صحبت‌های بازیکن ژاپنی تیم محبوب شمال‌غرب ایران خالی از لطف نیست؛ بازیکنی که سرعت بالا و سازندگی اش یکی از نقاط قوت تیم تراکتور‌سازی محسوب می‌شود.
*در مورد بازی با صنعت نفت چه نظری داری و چرا بعد از شکست مقابل تیم آبادانی در لیگ هم مقابل این تیم باخت دیگری را متحمل شدید؟!
ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم؛ گل اول را هم دریافت کردیم با این وجود این گل را جبران کردیم، اما متأسفانه با وجود بازی برتر روی اشتباه گل دوم را دریافت کردیم. حق ما باخت نبود و باید پیروز می‌شدیم با این وجود دو باخت‌مان به یک تیم دلیل خاصی ندارد!
*قبول نداری شاید یک‌جور‌هایی مقابل صنعت نفت طلسم شده اید که در دو بازی این فصل به آن‌ها باختید؟
در آن بازی ما چند بار توپ را به تیرک دروازه صنعت نفت زدیم و فرصت‌های خوب دیگری را هم از دست دادیم، اما من طلسم شدن را قبول ندارم. ما بدشانسی آوردیم و خوب از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. این مسئله به طلسم و موضوع دیگری ارتباط ندارد.
*از آنجا که در پست پلی‌میکر بازی می‌کنی می‌توانی بهترین پاسور لیگ شوی؟
من تاکنون در گل زدن با بدشانسی‌های زیادی مواجه شده‌ام، اما قطعاً دوست دارم بهترین سازنده گل و پاسور لیگ شوم. با این وجود حتماً تا پایان لیگ چند گل می‌زنم و طبیعتاً هدف اولم موفقیت تیم است.
*چرا با وجود تیم پرمهره تان هنوز نتوانسته اید انتظارات را برآورده کنید؟
ما بازیکنان خارجی خیلی خوبی داریم و بازیکنان ملی‌پوش و بازیکنان خوب زیادی در تیم ما حضور دارند، اما به هر حال باید این را هم در نظر بگیرید که تیم‌مان نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته و حتی مربی هم تغییر کرده به همین دلیل نیاز به زمان داریم تا بیشتر هماهنگ شویم. من به تیم‌مان خیلی خوشبینم و با قدرت از این موضوع حرف می‌زنم که یکی از مدعیان اصلی جام هستیم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم تا خواسته خودمان و هواداران را تحقق ببخشیم.
*از چه تیمی به تراکتور پیوستی؟
سابقه بازی هایم که خیلی طولانی است، اما اگر بخواهم به طور خلاصه حرف بزنم باید بگویم در تیم‌های هرکولس اسپانیا و تیم دالکورد از لیگ برتر سوئد سابقه بازی دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی