نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک آرام و بی‌حاشیه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: طرفداران ما همیشه به بهترین شکل ممکن تیم محبوب‌شان را تشویق و حمایت کرده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، محسن ربیع‌خواه هافبک آرام و بی‌حاشیه پرسپولیس بعد از چند ماه دوری بالاخره چند دقیقه‌ای فرصت بازی کردن مقابل تیم نود ارومیه در جام‌حذفی را پیدا کرد.
* بالاخره آماده بازی کردن شده‌ای؟
من چند دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کردم و خوشحالم زحماتم به بار نشست، چون خیلی کوشش کردم که زودتر برگردم. تلاش می‌کنم تا برگردم و کارم را به بهترین شکل انجام بدهم.
* ترس از بازی کردنت ریخته؟!
ترسی که ندارم، چون بالاخره همه مراحل دوران نقاهت را به خوبی سپری و چند ماه را هم تمرین کردم.
* منظور ما بازی و آمادگی لازم برای بازی کامل بود.
فعلاً که طبیعی است شرایط بازی نود دقیقه‌ای را ندارم، چون بالاخره ۶، ۵ ماه بود که نبودم، اما با همین ۱۵، ۱۰ دقیقه بازی کردن می‌توانم شرایط خوبی پیداکنم و ان‌شاءا... نود دقیقه‌ای شوم.
* دیدار با السد را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
همه می‌دانند که این دیدار بازی بزرگی برای ماست. ما با تیم قدرتمند و تیم متمولی بازی داریم که توانسته تا این مرحله بالا بیاید، با این وجود ما هم پرسپولیس هستیم و بزرگی و قدرت خودمان را در بازی‌های قبلی‌مان نشان دادیم.
* برد یک بر صفر در خانه حریف اندوخته مناسبی است؟
پیروزی در زمین حریف که به هیچ عنوان به ضرر ما تمام نمی‌شود و بازیکنان ما هم آن‌قدر حرفه‌ای هستند که مغرورانه فکر نکنند و در بازی با السد با همان یک گل کار را تمام‌شده بدانند. ما در بازی برگشت قطعاً با تلاش بیشتری نسبت به دیدار رفت بازی خواهیم کرد. بچه‌های ما تفکر حرفه‌ای دارند و مانند بازی برگشت با الدحیل با تمام وجود کار می‌کنند.
* نقش هواداران در صعود به فینال چیست؟
طرفداران ما همیشه به بهترین شکل ممکن تیم محبوب‌شان را تشویق و حمایت کرده‌اند این بار هم با پر کردن ورزشگاه و تشویق پرشور خودشان روحیه تیم را به بهترین شکل بالا برده و برای تیم السد جو وحشتناکی را به وجود می‌آورند.
* السدی‌ها گفته‌اند می‌خواهند مانند بازی رفت با استقلال، در آزادی مقابل پرسپولیس هم با لباس زرد ظاهر شوند!
رنگ پیراهن و مطرح کردن چنین مواردی اساساً چیزی جز خرافات و... نیست و ان‌شاءا... ما با پیروزی بر حریف و توکل به خدا موجب پیروزی تیم‌مان می‌شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی