نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی ناپولی معتقد است تنها اشتباه مهاجم پرتغالی امضای قرارداد با یوونتوس است.

به گزارش خبرورزشی، کارلو آنچلوتی در یک مصاحبه درباره جدایی کریستیانو رونالدو و پیوستن مهاجم پرتغالی به یوونتوس، پاری سن ژرمن و ناپولی صحبت کرد. سرمربی ایتالیایی گفت: حضور رونالدو در سری A یک نشانه عالی برای این رقابت‌ها محسوب می‌شود. مدت‌ها پیش سری A. از ستارگان زیادی برخوردار بود و بازیکنانی همچون دیگو آرماندو مارادونا، زیکو، زین الدین زیدان، رونالدو نازاریو، آندره شوچنکو، کاکا، زلاتان ایبراهیموویچ و... بازی می‌کردند. با این حال در ۱۰ سال اخیر این لیگ ستاره‌ای نداشته است. حضور رونالدو می‌تواند این شرایط را بهبود ببخشد. او یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ است. تنها اشتباه بزرگ او امضای قرارداد با یوونتوس بود (باخنده).
آنچلوتی در مورد ناپولی اظهار کرد: این باشگاه اکنون به یک تیم متفاوت تبدیل شده است. ما مارادونا را در اختیار نداریم، اما تیمی داریم که در سطح بالایی قرار دارد و از بازیکنان جوانی ساخته شده است. ناپولی در سال‌های اخیر خوب بازی کرده است. من سعی می‌کنم تجریباتم را به تیم انتقال دهم و به این تیم برای داشتن شخصیت بیشتر کمک کنم.
سرمربی ناپولی درباره پاری سن ژرمن گفت: تماشای چگونگی رشد این تیم خوب است. این تیم یکی از بهترین‌های اروپاست و می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. از این موضوع مطمئن هستم.
او درمورد سبک بازی‌های تیم‌های آنچلوتی اظهار کرد: سبک آنچلوتی دقیقی وجود ندارد، چون من تیم خود را بر اساس ویژگی‌های بازیکنانی که در اختیار دارم می‌سازم. برخی از سرمربیان با یک ایده شروع به کار می‌کنند و سعی می‌کنند آن را به بازیکنانشان انتقال دهند. من به بازیکنانی که دارم نگاه می‌کنم و تفکرم را بر اساس آن می‌سازم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی