نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا در دیدار برابر اینتر خودی نشان داد و خط‌ونشانی برای رئالی‌های بحران‌زده کشید.

به گزارش خبرورزشی، چهارشنبه شب هواداران بارسلونا پیش از شروع جدال با اینترمیلان از اینكه تیم‌شان ممكن بود بدون لیونل مسی در لیگ قهرمانان به مشكل بخورد، عصبی بودند اما تیم به بهترین شكل واكنش نشان داد و فراتر از حد انتظار ظاهر شد. حالا بارسلونا در آستانه ال‌كلاسیكو هشداری جدی به رئال‌مادرید داده، رئالی كه این روزها شرایط بحرانی دارد و آمادگی بارسایی‌ها آنها را به دردسر خواهد انداخت. به نظر می‌رسد بلوگرانا آماده شوك دادن به تیم پایتخت‌نشین اسپانیاست.

لوئیس سوارس حكومت می‌كند

ستاره اروگوئه‌ای برابر اینتر گلی به ثمر نرساند اما نمایشی دلنشین داشت و هواداران بارسا از دیدن بازی او لذت بردند. او در نیمه زمین حریف به‌ خوبی جنگید و در غیاب مسی فضای حركتی بیشتری در زمین داشت. او پاس‌گل فوق‌‌العاده‌ای از سمت راست برای رافینیا ارسال كرد. به نظر می‌رسد سوارس آماده تهدیدی جدی برای رئالی‌ها باشد.

هشدار بارسلونا به مادریدی‌های بحران‌زده

رافینیا آماده پر كردن جای مسی

هافبك برزیلی یكی از بازیكنانی است كه پیش از این والورده چندان روی او حساب نمی‌كرد اما مصدومیت مسی باعث شد وضعیت تغییر كند. چهارشنبه‌شب پست لئو به رافینیا رسید و او هم با سرعت خودش حملات تیم را پایه‌ریزی كرد. رافینیا به‌ خوبی شرایط بازی در پستی كه مسی بازی می‌كرد را درك كرده و خط دفاعی نراتزوری را شكست.

هشدار بارسلونا به مادریدی‌های بحران‌زده

هافبكی مسلط به بازی

بدون لیونل مسی، والورده می‌تواند خط هافبك تیمش را به شكلی آرایش كند كه روی بازی كنترل بیشتری داشته باشند. یكی از دلگرم‌كننده‌ترین اتفاقات اخیر برای هواداران بارسلونا درخشش آرتور ملو هافبك 22 ساله برزیلی بوده كه آنها را یاد ژاوی انداخت. آرتور سبك بازی كاملاً مشابه اسطوره بارسایی‌ها دارد و می‌تواند یك بازیكن بزرگ برای آینده بلوگرانا باشد.

هشدار بارسلونا به مادریدی‌های بحران‌زده

بهترین مدافع چپ اسپانیا

همان‌طور كه لوئیس انریكه سعی می‌كند جوردی آلبا را فراموش كند و دیگر به تیم ملی اسپانیا دعوت نكند، این مدافع چپ بارسایی نشان می‌دهد مدافع كناری بهتر از او در اسپانیا وجود ندارد. 90 دقیقه در نوكمپ برابر اینتر در سمت چپ زمین برای بارسا جولان داد و به هم‌تیمی‌هایش در حمله كمك كرد. او با كمك لنگله در دفاع هم به ‌خوبی مهاجم آماده‌ای همچون مائورو ایكاردی را مهار كرد.

هشدار بارسلونا به مادریدی‌های بحران‌زده

بازگشت سرخیو بوسكتس

اگر او در تركیب تیم ملی اسپانیا بهترین نیست، در تركیب بارسلونا با بازوبند كاپیتانی به بهترین فرم خودش برگشته است. هر توپی كه در میانه میدان خطری برای بارسا به شمار می‌رفت را دفع كرد و نشان داد هنوز یكی از بهترین هافبك‌های دفاعی جهان است. بوسكتس در فرم ایده‌آل كمتر اجازه بازی‌سازی به رقبا می‌دهد و در ال‌كلاسیكو آمادگی او به بارسا كمك بزرگی خواهد كرد.

هشدار بارسلونا به مادریدی‌های بحران‌زده

رشد پیكه و لنگله

سرانجام یك كلین‌شیت برای بارسلونا. در روزهای سخت و كابوس‌وار برای خط دفاعی بارسا برابر تیم آماده اینتر، پیكه و لنگله نمایش فوق‌‌العاده خوبی داشتند. نراتزوری به ‌سختی موفق به خلق موقعیت می‌شد. اعتمادبه‌نفس لنگله بالا رفته و به پیكه در وظایف دفاعی خوب كمك می‌كند. بارسا در حالی برابر اینتر گل نخورده كه در 7 بازی آخرش در لالیگا دروازه‌اش باز شده بود.

هشدار بارسلونا به مادریدی‌های بحران‌زده

تراشتگن دیوار

هیچ‌كس شك ندارد تراشتگن در حال حاضر یكی از برترین دروازه‌بانان قاره اروپاست. سنگربان آلمانی به سطح فوق‌‌العاده‌ای رسیده و هم‌تیمی‌هایش می‌توانند مطمئن باشند یك دیوار پشت‌ سرشان قرار گرفته. اگر تراشتگن درون دروازه بارسا نبود در بازی‌های قبلی مشكلات دفاعی ممكن بود تیم را وارد بحران كند. او می‌تواند در ال‌كلاسیكو مهاجمان ناآماده این روزهای رئال‌مادرید را برای یك بازی دیگر در گلزنی ناكام بگذارد.

هشدار بارسلونا به مادریدی‌های بحران‌زده

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی