نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر جوان شبکه سه سیما فردا صبح در برنامه رضا رشیدپور حاضر می‌شود تا احتمالا درباره برخورد قهری سازمان صداوسیما با عادل توضیح دهد.

به گزارش خبرورزشی، علی فروغی که سابقه مدیریت در بسیج سازمان را داشته و مدتی است سکان هدایت شبکه سه را به دست گرفته، پس از حواشی به وجود آمده بر سر پخش نشدن برنامه نود به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. او می‌خواهد صبح فردا در برنامه حالا خورشید با رضا رشیدپور مصاحبه کند.
فروغی با انتشار تصویری در اینستاگرام خود نوشت: «از ابتدای حضورم در شبکه سه یکی از مولفه‌های مورد تاکیدم شفافیت بوده و در مراحل مختلف هم تلاش کرده‌ام به این موضوع پایبند باشم. حالا به نظرم فرصت خوبی است درباره عملکرد ۶ ماه گذشته، برنامه‌های جدید و پیش رو فردا صبح مستقیم با مردم صحبت کنم. اگر سوالی به ذهنتون می‌رسه ارسال کنید.» 
نکته جالب توجه اینجاست که اکثر کامنت‌های پست فروغی مربوط به عدم پخش برنامه ۹۰ طی دو هفته گذشته بود. به احتمال فراوان او فردا در این ارتباط شفاف‌سازی خواهد کرد.
مدیر شبکه سه می‌خواهد شفاف‌سازی کند
 
شما مخاطبان گرامی خبرورزشی، اگر تحلیل یا نظری درباره حواشی به‌وجود آمده پیرامون پخش نشدن برنامه نود دارید، می‌توانید اینجا برای ما بنویسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی