نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم با صدور یک بیانیه با سند نشان داده که از داوری‌ها متضرر شده است.

به گزارش   خبرورزشی، اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات داوری در هفته‌های گذشته برای این تیم گفت: باشگاه استقلال همواره به داوران احترام گذاشته و می‌دانیم که داوران بسیار خوبی داریم. هیچگاه هیچ کدام از ارکان باشگاه به دنبال حاشیه سازی نبودند و مانند تیم سپاهان نیز با انتشار بیانیه و مسائلی از این دست به دنبال اعتراض و تاثیر گذاری بر روند داوری‌ها نیستیم.
وی افزود: روز گذشته باشگاه یک اطلاعیه درباره اتفاقات و تصمیمات اشتباه داوران منتشر کرد و با سند نشان دادیم که استقلال تا چه اندازه از اشتباهات سهوی داوری متضرر شده است. می‌دانیم که داوران مانند همه ما اشتباه می‌کنند و این موضوع امری اجتناب ناپذیر است، اما این اشتباهات باید به حداقل برسد.
سرپرست آبی پوشان در ادامه تصریح کرد: امیدواریم کمیته داوران در این موضوع با انتخاب داوران با تجربه‌تر باعث شود تا التهاب و نارضایتی نزد هواداران کمتر شود و البته کمک کند تا نتایج مسابقات بر اساس شایستگی تیم‌ها رقم بخورد نه اینکه اشتباهات سهوی و غیر عمدی داوران باعث اثر گذاری روی نتیجه شود. باشگاه استقلال همواره در کمال آرامش، به دور از حاشیه سازی و در مسیر قانونی مسائل مورد نظر از جمله اعتراض به اشتباهات داوری را دنبال می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی