نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پیشین استقلال در واکنش به این سوال که آینده استقلال با شفر چگونه خواهد بود گفت: آینده روشنی برای استقلال متصور نیستم.

به گزارش   خبرورزشی، جعفر مختاری‌فر، هافبک خلاق استقلال در دهه ۶۰ دیروز تماشاگر ویژه بازی تیم‌های سرخپوشان و نادر در جام یونس شکوری بود. با دیدن شماره ۱۸ سابق آبی‌ها نظرش را در خصوص دیدار استقلال و سپاهان جویا شدیم. مختاری‌فر با اشاره به شرایط فعلی آبی‌پوشان گفت: استقلال در گذشته تنها یک یا دو هفته هواداران را ناراحت از ورزشگاه به خانه‌ها می‌فرستاد. ما در طول سال یک بازی را می‌باختیم و دو، سه بازی را مساوی می‌کردیم و باقی دیدار‌ها را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم و قهرمان می‌شدیم. این‌طور نبود که تیم یک بازی ببازد و بازی بعدی مساوی و دیدار بعد را نیز مساوی یا برنده خارج شود. تیم شفر باید در مسیری قرار بگیرد که فقط به نیت برد پا به میدان بگذارد و این که مساوی و باختن برای تیم عادی شود و باخت را به داور و دیگر اتفاقات رایج فوتبال همچون مصدومیت و محرومیت بازیکنان ارتباط دهد استقلال را نه تنها به جایی نخواهد رساند بلکه از مسیر قهرمانی دور خواهد کرد.
جعفر مختاری‌فر در پاسخ اینکه آینده استقلال با شفر چگونه خواهد بود با اظهار نظری عجیب گفت: تا زمانی که فوتبال با پول‌های بی‌حساب و کتاب این‌چنینی اداره می‌شود و فساد در آن وجود دارد آینده روشنی برای استقلال متصور نیستم و فکر نمی‌کنم استقلال بتواند همچون گذشته پرفروغ ظاهر شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی