چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
۰ |
۴
پرسپولیس قهرمان شود تکلیف ستاره چه می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بحث‌های بی‌سر و ته در فوتبال ایران، جدال بر سر ستاره‌های روی لوگوی تیم‌هاست.

خبرورزشی/ کاوه علی‌اسماعیلی؛ روزنامه خبرورزشی تلاش زیادی کرد در تمام این سال‌ها، از کری‌خوانی بین هواداران استقلال و پرسپولیس بر سر هک کردن ستاره روی لوگو این دو باشگاه دوری کند زیرا این بحث، مثل کهکشان است و هیچ پایانی ندارد. هر طرف می‌تواند بابت ستاره زدن روی لوگو و پیراهن خود، یک‌سری توجیهات بیاورد و هرگز هم در مواجهه با نظر مخالف، قانع نشود، چون به طور کلی، هک کردن ستاره، قانون مدون و قطعی ندارد.

استقلال دو قهرمانی در دو دوره از رقابت‌های آسیایی داشته که مربوط به سال‌های قبل است. بابت آن، مدیرانش تشخیص داده‌اند که روی پیراهن‌شان ستاره داشته باشند. پرسپولیسی‌ها ۱۰ قهرمانی را تجمیع کرده و با هک کردن ستاره روی لوگو، آن را به نمایش گذاشتند. فردا ممکن است تیم دیگری بگوید ما، چون چند قهرمانی در جام‌حذفی داریم، بابت آن می‌خواهیم یک ستاره روی لوگوی خود بزنیم! یا باشگاه دیگری به خاطر ۱۰ بار صعود به لیگ قهرمانان آسیا، ستاره‌ای روی پیراهنش داشته باشد؛ کسی نمی‌تواند به آن‌ها ایرادی بگیرد!

اما حالا یک سؤال به وجود می‌آید: اگر پرسپولیس قهرمان آسیا شد، تکلیف ستاره‌ای که بابت ۱۰ قهرمانی روی لوگوی خود وارد کرده چه می‌شود؟ آیا تیمی که ۱۰ ستاره به خاطر قهرمانی در لیگ داخلی زده، دوست دارد که به خاطر قهرمانی در آسیا نیز ستاره‌ای داشته باشد؟ آیا آن‌هایی که رأی دادند بابت ۱۰ قهرمانی در لیگ داخلی، باشگاه پرسپولیس صاحب ستاره شود و در کری‌خوانی با استقلالی‌ها یک گام به جلو بردارد، به فکرشان هم خطور می‌کرد روزی پرسپولیس شانس قهرمانی در آسیا داشته باشد؟ آیا استقلالی‌ها بابت اینکه ستاره روی لوگو، با همان لوگو طراحی شده یا بابت قهرمانی‌های‌شان در آسیاست، به یک نقطه نظر مشترک رسیده‌اند؟

به هر حال امیدواریم بحث ستاره‌ها هرچه زودتر تمام شود، چون هنوز افتخارات زیادی برای استقلال و پرسپولیس و تیم‌های ایرانی مانده که باید به دنبال رقم زدن آن بود نه اینکه با هر ستاره، قانع شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی