نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع میانی تیم پدیده به خبرورزشی گفت: ما در خانه با حمایت تماشاگران توانایی پیروزی مقابل نساجی را داریم؛ کاری که باید برای تحقق آن بیشترین زحمت را بکشیم.

به گزارش خبرورزشی، عبدالله حسینی مدافع میانی تیم پدیده از بازگشت گل‌محمدی حسابی خوشحال است.
*گل‌محمدی دوباره به پدیده برگشت؟
بله، بازگشت آقایحیی برای تیم ما حکم بمب روحیه را داشت. او امسال تیم ما را به بهترین شکل هدایت کرده و به نتایجی رسیده‌ایم که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. ما هفته هاست در صدر جدولیم، کار بزرگی که ارزش کار سرمربی و سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان ما را نشان می‌دهد.
*پس پول رسید؟
حمایت مالی تعیین‌کننده است. بدون شک اگر از تیم ما حمایت شود قادریم باز هم به موفقیت و صدرنشینی ادامه دهیم. خوشبختانه خبر‌های خوبی شنیده‌ایم که ا‌ن‌شاءا... محقق می‌شود.
*قهرمانی برای پدیده دست‌یافتنی است یا یک رؤیا محسوب می‌شود؟
قبل از هر چیز باید از هواداران تیم‌مان تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در بازی‌های خانگی حمایتی بی‌نظیر از ما داشته‌اند. خیلی به تیممان امیدوارم، اما فکر می‌کنم فعلاً نباید حرفی از قهرمانی زد، چون هفته به هفته با موفقیت پیش رفتن هدف فعلی ماست.
*بعد از پیروزی بر نفت مسجدسلیمان قادرید مقابل نساجی هم به موفقیت برسید؟
تیم ما در مسجدسلیمان با ارائه یک بازی برتر در شرایطی سخت به برتری رسید. ما در خانه با حمایت تماشاگران توانایی پیروزی مقابل نساجی را داریم؛ کاری که باید برای تحقق آن بیشترین زحمت را بکشیم و موفق شویم. خوشبختانه تیممان روی دور برد افتاده و در بهترین شرایط ممکن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی