نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید هیچ قولی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به مسئولان این باشگاه نداده است.

به گزارش خبرورزشی،  پائولو سرجیو بعد از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری گفت: ما در زمین مسابقه تیم بهتری بودیم. می‌توانستیم پیروز این دیدار شویم. در نیمه نخست اگر ارزش فرصت‌ها را می‌دانستیم به گل می‌رسیدیم، اما این اتفاق رخ نداد. در نیمه دوم تیم سازمان یافته‌تری نسبت به نفت مسجد سلیمان بودیم، اما اخراج بازیکن‌مان سرنوشت بازی را رقم زد. خیلی سخت است که قبول کنم حسین ساکی مستحق کارت قرمز بود. از نظر من برخورد دو بازیکن، فوتبالی بود.
سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: درست است که یک امتیاز در خارج از خانه مثبت است، اما به نظرم حقمان بود که سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. از کیفیت فنی بازیکنانم راضی هستم. در داخل و خارج از خانه فوتبال زیبایی انجام می‌دهیم. باید صبر کنیم و ببینیم لیگ پیش رو به بازیکنان ما تجربه می‌بخشد یا خیر. تیم ما نسبت به گذشته خیلی جوان شده و بازیکنانمان کم تجربه هستند. تیم‌مان به نیمه نخست جدول نزدیک است و می‌توانیم به رده‌های بالاتر برسیم.
سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: من هیچ قولی به مسئولان باشگاه ندادم، اما اگر بخواهیم با این رویا زندگی کنیم، کار خیلی سخت است. ما بازیکنان زیادی نسبت به فصل گذشته از دست دادیم و کسب سهمیه خیلی دشوار است. بازیکنان مهمی از سال گذشته از تیم ما جدا شدند که در همه حال برای ما بازی می‌کردند. ما فقط می‌توانستیم شش بازیکن لیگ برتری کسب کنیم. اگر بازیکنان پارسال را داشتیم، شرایطمان امسال بهتر بود. مشکل دیگر ما مربوط به بالا رفتن قیمت دلار بود که نتوانستیم بازیکن خارجی خوب پیدا کنیم. در نتیجه بازیکنانی را از لیگ دسته یک جذب کردیم. با صبر و کار بیشتر می‌توان منتظر کسب امتیاز‌های بیشتر بود.
سرجیو درباره شانس تیمش برای موفقیت در جام حذفی هم یادآور شد: ما باید در جام حذفی مرحله به مرحله پیش برویم. نمی‌توانیم به قهرمانی فکر کنیم. بازی بعد ما مقابل نساجی در لیگ برتر است. در پایان فصل می‌بینیم که در جام حذفی و لیگ برتر چه جایگاهی را کسب کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی