نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پدیده به خبرورزشی گفت: امسال فقط ۲۰ درصد گرفتیم و از فصل قبل هم طلب زیادی داریم که واقعاً چشمگیر است.

به گزارش خبرورزشی ، مرتضی منصوری مدافع راست پدیده دقایقی پاسخگوی ما بود.
* اوضاع بعد از لغو بازی با استقلال چگونه پیش می‌رود؟
تمرینات‌مان را ادامه دادیم و در تهران بازی تدارکاتی هم برگزار کردیم، اما در این راه مشکلاتی هم وجود داشته که نمی‌توانیم آن‌ها را انکار کنیم.
* چه مشکلاتی؟!
ما دو بازی تدارکاتی در تهران و مشهد برگزار کردیم، اما همه می‌دانند که شرایط بازی تدارکاتی با بازی‌های رسمی خیلی فرق می‌کند و بازی تدارکاتی نمی‌تواند جای بازی رسمی را پر کند. در تهران هم که بودیم به دلیل بارندگی و... مجبور شدیم در زمین چمن مصنوعی بازی کنیم و آقا یحیی به ما توصیه و تأکید کرد که مراقب باشیم تا خدای ناکرده آسیب نبینیم.
* از لحاظ بدنی و فنی برای دیدار با سایپا آماده‌اید؟
از لحاظ بدنی و فنی شرایط خوبی داریم و درصددیم مقابل سایپا هم بهترین نتیجه را بگیریم. سایپا تیم خوبی است و با علی دایی نمایش‌های خوبی در لیگ و جام حذفی داشته است؛ ما با هدف کسب سه امتیاز به مصاف حریف می‌رویم.
* باور صدرنشینی و قهرمانی در تیم‌تان شکل گرفته؟
خود آقا یحیی هم گفته‌اند که تیم را برای قهرمانی نبسته‌اند!
* اما همه می‌دانند که گل‌محمدی با این‌گونه صحبت‌ها قصد دارد فشار را از تیمش بردارد!
ما در نظر داریم تا آنجا که می‌توانیم به شکل خوبی پیش برویم و بهترین نتایج را کسب کنیم. ماندن و حفظ صدرنشینی برای چند هفته متوالی هم نشان از شخصیت بالای تیم ما دارد و این نتایج موجب امید و نشاط خوبی بین اعضای تیم و مردم فوتبال‌دوست مشهد شده است، اما اگر بخواهم صادقانه در مورد پدیده حرف بزنم باید بگویم مشکل مالی داریم و امسال فقط ۲۰ درصد گرفتیم و از فصل قبل هم طلب زیادی داریم که واقعاً چشمگیر است؛ مثلاً خود من هنوز ۶۰ درصد از قرارداد فصل قبلم را طلب دارم. این مشکلات به تیم ضربه می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی