نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالک باشگاه تراکتورسازی در واکنش به بروز برخی حاشیه‌ها درخصوص غیبت‌بازیکنان خارجی، گفت: در سیستم تحت مدیریت ما باج‌خواهی و سوءاستفاده جایی ندارد.

به گزارش خبرورزشی ، محمدرضا زنوزی مطلق، در واکنش به بروز برخی حاشیه‌ها درخصوص غیبت‌بازیکنان خارجی، با بیان اینکه در سیستم تحت مدیریت ما باج‌خواهی و سوءاستفاده جایی ندارد، اظهار داشت: همانطور که در ابتدای تحویل باشگاه تراکتورسازی گفته‌ام، تراکتور فقط یک‌سالار دارد و آن هم هواداران هستند و هیچ فردی بالاتر از باشگاه نیست.
مالک باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه اجازه سوء‌استفاده و باج‌خواهی به هیچ فردی داده نمی‌شود، یادآور شد: بر عهد خود با هواداران پایبندیم و اجازه نمی‌دهیم هیچ‌فردی خود را بالاتر از باشگاه بداند و از باتجربه‌ترین و بزرگترین بازیکن گرفته تا جوان‌ترین آنها، همه موظف به تبعیت از اصول باشگاه هستند.
زنوزی با اشاره به اینکه عده‌ای بدنبال سوءاستفاده و پنهان شدن پشت هواداران هستند، اضافه کرد: هدف برخی افراد ایجاد تنش و به بیانی دیگر، گِل آلود کردن آب است تا برای منافع خود بهره‌برداری کنند که این امر در سیستم جدید باشگاه تراکتور نمی‌تواند جاری باشد و از هواداران نیز می‌خواهیم که با شکیبایی همیشگی‌شان ما را در تحقق اهداف یاری کنند.
محمدرضازنوزی‌مطلق در پایان اظهاراتش عنوان داشت: هواداران عزیزمان مطمئن باشند که تحقق خواسته‌ی آنان که همانا کسب موفقیت است، در اولویت امور قرار دارد و تاکنون نیز موفقیت حاصل شده در سایه نظم و انضباط بوده و در آینده نیز تمامی تصمیمات و اقدامات در این راستا انجام می‌شود.
لازم به توضیح است، که این اعلام موضع و اظهارات مالک باشگاه تراکتورسازی با تداوم بی‌انضباطی این دو بازیکن، پس از دو مرتبه‌تخلف و اخذ تعهد از آنان و در پاسخ به تداوم باج‌خواهی و بی‌انضباطی آنان انجام شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی