۰
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گونسالو ایگواین پس از جنجال در جدال با یوونتوس اقدام به فرجام‌خواهی کرد تا شاید بتواند برابر لاتزیو بازی کند.

به گزارش خبرورزشی، گونسالو ایگواین به دو برابر شدن محرومیتش به دلیل جنجالی که در پایان بازی اخیر تیم‌های فوتبال میلان و یوونتوس در ورزشگاه سن‌سیرو به راه انداخت معترض است و به همین خاطر از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایتالیا فرجام‌خواهی کرد.

ایگواین در دقایق پایانی بازی خانگی تیمش که با شکست 2 بر صفر مقابل بانوی پیر خاتمه یافت، به خاطر ارتکاب یک خطا روی مهدی بن‌عطیه، مدافع میانی یوونتوس از داور مسابقه پائولو سیلویو ماتزولنی کارت زرد گرفت اما لحن تند و پرخاشگرانه‌اش در اعتراض به تصمیم داور یک کارت زرد دیگر هم برایش به همراه داشت و به این ترتیب او کارت قرمز گرفت.

با این حال اعتراضات ایگواین شدیدتر شد و او پس از هُل دادن دو سه بازیکن یوونتوس، در نهایت با وساطت هم‌تیمی‌های و با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کرد.

ایگواین به خاطر دریافت کارت قرمز یک جلسه محروم شده بود، اما کمیته انضباطی به دلیل حرکاتش پس از اخراج شدن، یک جلسه دیگر به محرومیت او اضافه کرد.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، ایگواین امروز (جمعه) به رم می‌رود تا در کنار وکلای باشگاه میلان توضیحاتی را به کمیته استیناف فدارسیون فوتبال ایتالیا ارائه کند.

فرجام‌خواهی ایگواین برای بخشش محرومیت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی