۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل بارسلونا شرکت کرد.

سیمئونه شایعات درباره دستمزدش را دروغ خواند
به گزارش خبرورزشی، چولو به خبرنگاران گفت: باشگاه روی حفظ اوبلاک کار می‌کند. این هفته با یان صحبت کردیم. او در خواسته‌هایش بسیار شفاف است. اوبلاک می‌داند به او نیاز داریم و عضو مهمی از تیم در حال حاضر و برای آینده است. همچنین در رشدی که باشگاه می‌تواند داشته باشد هم حضور یان اهمیت دارد.
سیمئونه درباره عملکرد مسی گفت: او با آمار و ارقامش، پتانسیل و تاثیرش را ثابت کرده است. با تاثیری که روی نتایج بارسا داشته است. مسی تیم فوق العاده‌ای در کنارش دارد که به بالاتر رفتن سطح بازی یکدیگر کمک می‌کند. ما در اتلتیکو مادرید تلاش می‌کنیم بهتر و بهتر شویم. در جستجوی پیشرفت هستیم.  طبعا ما هم مثل هر تیم دیگری دوست داریم کمترین تعداد مصدوم را داشته باشیم. هر تیمی مصدوم دارد، ولی شرایطمان خوب است. حالا سه غایب داریم با احتساب خوانفران که دیروز مصدوم شد. اما بازی فردا برای ما مهم‌تر از مصدومان تیم است. بازیکنانمان حرفه‌ای هستند. ۱۵ بازیکن غیر از دروازه‌بانان داریم و مطمئنا با یازده نفر بازی را شروع می‌کنیم!
او درباره نبردن بارسا در لالیگا گفت: برابر بارسا واقعا به دردسر افتادیم و این درست است. بارسا در این سال‌ها همیشه بهترین تیم دنیا بوده است حتی اگر ثباتی که در لیگ داشته را در اروپا نداشته است. رکورد‌های بارسا در لالیگا شگفت انگیز است. ما در لیگ قهرمانان اروپا و مراحل حذفی (برابر بارسا) بهتر کار کردیم. بازی فردا یک فرصت جدید است. در فوتبال شما همیشه یک فرصت دیگر پیدا می‌کنید.
او درباره تمدید قراردادش با روخی بلانکو گفت: در این هفته با میگل آنخل درباره این مسئله صحبت کردم. صحبت کردیم، ولی ارقامی که در رسانه‌ها اخیرا گفته شد، دروغ است. کاملا دروغ است. در آن ملاقات به هم گفتیم می‌توانیم در طول فصل با یکدیگر مذاکره کنیم. در اتلتی خوشحالم. بیشتر از روزی که به اینجا آمدم، انرژی دارم. هنوز ایده‌هایی دارم که باید در تیم انجام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی