نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم پرسپولیس گفت که از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد، اما اکنون تمرکزش روی پرسپولیس است. برانکو در واقع با این جمله کوتاه به شایعات این روزها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی،  برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: حضور این تعداد از خبرنگاران و رسانه‌ها اهمیت بازی فردا با تراکتورسازی را نشان می‌دهد. در کنار احترام به تمام باشگاه‌ها، باید بگویم ما سه دربی بزرگ داریم. بازی با استقلال، رقیب سنتی‌مان، تراکتورسازی و سپاهان این سه دربی ما هستند.
تراکتورسازی مانند ماست
وی افزود: ما از برگزاری هر سه بازی خوشحال هستیم، چون دقیقاً بابت این بازی‌های زیبا، هواداران و مردمی که بازی‌ها را تماشا می‌کنند، فوتبال زیبا می‌شود. می‌دانیم که تراکتورسازی با یک جو هیجانی که در تبریز به وجود آوردند به تهران می‌آیند. دلیل آن این است که دیدید در بازی با سپیدرود چه تعداد هوادار داشتند و ورزشگاه پر شده بود. هواداران تراکتورسازی برای آن‌ها و هواداران ما برای ما می‌آیند و فرقی نمی‌کند ورزشگاه چگونه باشد، اما جوی عالی و فوق‌العاده را خواهیم داشت. دیداری که بسیار زیرفشار خواهد بود. طبیعتاً تراکتورسازی به خاطر نتایجی که اخیراً گرفته، مانند ماست. طبیعی بود که نباید از ابتدای فصل همه چیز برای تراکتورسازی خوب می‌شد، چون بازیکنان خود را تغییر داده بودند و هفت خرید جدید داشتند، دو بازیکن اروپایی، شجاعی، دژاگه، حاج‌صفی و سوگیتا که شرایط این تیم را تغییر داده است.
همه بازیکنانم شرایط خوبی دارند، به جز ماهینی و انصاری
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط تیمش گفت: در مورد خودمان باید بگویم که امروز بشار رسن در تمرین ما حاضر شد. همه بازیکنانم شرایط خوبی دارند، به جز ماهینی و انصاری. آنچه باعث خوشحالی من است، همه بازیکنان ما بر کیفیت خود و توان و نیرویی که دارند، واقف هستند. یک مقدار مانده بود که ما قهرمان آسیا شویم و این انگیزه مضاعفی است که بهتر از این باشیم و بعد از آن هم تمام تمرکزمان روی بازی‌های لیگ و جام حذفی باشد.
همیشه نشان دادیم که خط دفاعی خوبی داریم
برانکو در واکنش به این مسئله که نقطه قوت پرسپولیس در خط دفاعی حضور خوب سیدجلال و شجاع خلیل‌زاده بود، اما دقیقاً در بازی‌های اخیر پرسپولیس از همین ناحیه لطمه خورد در حالی که تراکتورسازی هم خط حمله قدرتمندی دارد، اظهار داشت: مشکل همیشه به وجود می‌آید. ما همیشه نشان دادیم که خط دفاعی خوبی داریم. هم در لیگ و هم در آسیا و نگرانی از این بابت نیست. کاشیما دو گل به ما زد که هیچ‌کدام موقعیت گل نبود. پیکان هم همین‌طور و روی یک دفع اشتباه گل خوردیم. اشتباه پیش می‌آید و اگر اشتباه نباشد، هیچ وقت در فوتبال گلی به ثمر نمی‌رسد. به خاطر همین است که در دنیا فوتبال را جذاب‌ترین ورزش دنیا می‌دانند.
بیرانوند، چون خوب دروازه‌بانی کرده جریمه شده است؟!
وی در مورد اینکه کمیته انضباطی علیرضا بیرانوند را جریمه کرده است و آیا این موضوع تمرکز تیمش را به هم نمی‌ریزد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا او را جریمه کرده‌اند؟ چرا، چون خوب دروازه‌بانی کرده است؟
سرمربی تیم فوتبال در واکنش به این موضوع که او به دلیل کوبیدن توپ به صورت بازیکن حریف جریمه شده است، گفت: من فکر کردم، چون خوب دروازه‌بانی کرده، جریمه شده است. هیچ چیز نمی‌تواند ما را به هم بریزد. مثلاً اگر قرار بود طبق برنامه پیش برویم، ما اکنون باید با سپاهان بازی می‌کردیم.
پیشنهاد دارم، اما موضوع ۳۰۰ هزار دلار درست نیست
برانکو در خصوص اینکه گفته می‌شود پیشنهاد خوبی از شرق آسیا دارد و آیا قرار است به این پیشنهاد پاسخ بدهد، تصریح کرد: گفتم که اول فصل هم پیشنهاد داشتم. پیشنهادم جدی هم بود، اما هم من و هم کادرفنی‌ام تصمیم گرفتیم در آن شرایط سختی که پرسپولیس داشت باشگاه را تنها نگذاریم. خودمان خواستیم بمانیم و بجنگیم، اما اکنون هم پیشنهاد دارم. هم از خاورمیانه و هم شرق آسیا، اما تمام تمرکزم روی بازی‌های پرسپولیس است. بازی با تراکتورسازی، سپاهان، ذوب‌آهن و همچنین پارس جنوبی.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوع صحت دارد که در صورت داشتن پیشنهاد می‌تواند با پرداخت ۳۰۰ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس جدا شود، گفت: نه، درست نیست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت بشار رسن که دچار مصدومیت شده بود برای بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: بشار امروز تمرین کرده است.
از کار سیدجلال و شجاعی لذت بردم
برانکو در واکنش به بیانیه دو کاپیتان پرسپولیس و تراکتورسازی مبنی بر اینکه اگر در بازی فردا شعار نژادپرستانه‌ای در ورزشگاه سر داده شود بازی را متوقف خواهند کرد یادآور شد: ورزش، ورزش است نه اینکه با این اقدام کاپیتان‌ها راضی باشم بلکه از این کارشان لذت بردم. سید جلال و شجاعی نشان دادند که کاپیتان و دوستان بزرگی هستند. فوتبال ورزش احترام و بازی جوانمردانه است. این دو مورد از هر چیز دیگری مهمتر است. به تماشاگران افتخار می‌کنیم چرا که آن‌ها مقابل کاشیما به همه آسیا و دنیا نشان دادند که چگونه باید تیم خود را تشویق کنند و رفتارشان در ورزشگاه به چه شکل باشد. انتظار ما این است فردا هم همین اتفاق در ورزشگاه رخ دهد. هر دو کاپیتان حداکثر توان خود را در زمین به کار خواهند گرفت و طبیعی است که آن‌ها به دنبال پیروزی تیمشان باشند. من به آن‌ها بابت این حرکت خوبشان تبریک می‌گویم و باید همه بدانیم که فوتبال یک ورزش نشاط‌آور و شاد است. ورزشکاران نیز با رفتارهایشان باید الگو و نمونه باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی